کد خبر: 639419
تاریخ انتشار :

معرفی بهترین ساعت های هوشمند

معرفی بهترین ساعت های هوشمند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

یک ساعت مچی خوب فقط زمان و روز را نشان نمی دهد، بلکه باعث می شود احساس خوبی نیز داشته باشید. ساعت های هوشمند می توانند کارهای بیشتری انجام دهند، از ردیابی تمرینات و اندازه گیری ضربان قلب گرفته تا ارائه اعلان ها و دسترسی به دستیارهای صوتی. با استفاده از ساعت مچی هوشمند به راحتی می توانید موبایل خود را کنترل کنید. اما همه ساعت های هوشمند ویژگی یکسانی ندارند. تعدادی از آن ها برای ورزش و برخی دیگر برای امور روزمره ساخته شده اند. حال سوال این است که بهترین ساعت های هوشمند چگونه عمل می کنند؟ در ادامه پاسخ پرسش خود را خواهید یافت. با ما همراه باشید.

APPLE WATCH SERIES 6

بدون شک اپل در زمینه ساعت های هوشمند پادشاه است ، اما چگونه به چنین موفقیت شهابی رسیده است؟ این ساعت هوشمند، بیش از حد تصور مورد توجه قرار گرفت، چه از طرف هوادارن اپل و چه از طرف عمومی مردم! اپل واچ می تواند ریتم قلب شما را کنترل کند و به شما پیشنهاد دهد که در صورت تشخیص موارد نامنظم به پزشک مراجعه کنید. همچنین می تواند با اورژانس تماس بگیرید و با ردیابی دویدن شما را سالم نگه دارد! این ویژگی یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت اپل واچ محسوب می شود.

در ورژن 4 با طراحی مدرن و منحصر به فرد و در سری پنج با صفحه نمایش همیشه روشن رو به رو شدیم. در هر نسل از اپل واچ ویژگی جدیدی مشاهده می شود که به پیشرفت آن کمک می کند. سری 2 ضد آب و GPS را اضافه کرد و سری 3 با افزودن Cellular این ویژگی را بهبود بخشید. اپل واچ سری 6 یک سنسور اکسیژن پالس به مجموعه سیستم های سلامتی خود می افزاید. صفحه نمایش همیشه روشن آن را در حالت کم نور 2.5 برابر روشن تر می شود. اپل واچ سری 6 منحصر به فرد عملکرده است.

 SAMSUNG GALAXY WATCH 4

Apple Watch Series 6 بهترین ساعت هوشمند برای iPhone محسوب می شود اما اگر تلفن اندروید دارید، Samsung Galaxy Watch 4 نیز یک رقیب بسیار شایسته و محبوب خواهد بود! Samsung Galaxy Watch 4 یک ساعت هوشمند مدرن و شیک است. باریک، راحت و از آلومینیوم محکم ساخته شده تا در برابر ضربه ها مقاوم باشد. این ساعت تماما ضد آب است. سنسور BioActive سامسونگ که قادر به ردیابی همه چیز از ضربان قلب تا فشار خون و نوار قلب می باشد. پس از چند ثانیه می توانید اطلاعات مربوط به ماهیچه های اسکلتی، BMI، میزان آب بدن و درصد چربی را مشاهده کنید. تنها نقطه ضعف آن طول عمر باتری است. این ساعت یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه ساعت های هوشمند اندرویدی است.

SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE2

اگر سامسونگ گلکسی واچ 4 برای شما کمی گران است، پس به سراغ Samsung Galaxy Watch Active2 بروید. این ساعت از ویژگی های سخت افزاری قدرتمندی برخوردار است. بیایید با صفحه دایره ای شروع کنیم، که مطمئناً با اپل واچ همتراز است!

TAG HEUER CONNECTED

آخرین تلاش TAG در زمینه یک ساعت هوشمند، به TAG Heuer Connected باز می گردد. این ساعت ظاهری زیبا دارد و از یک ساعت مکانیکی سنتی تقلید می کند، با صفحه نمایش کاملاً دایره ای و بدنه ای اسپرت! پشتیبانی بیشتر از حالت های ورزشی، استفاده از GPS و سنسور ضربان قلب به پیشرفت نسخه های بعدی این محصول کمک کرد. Connected بدون شک یک کلاس بالاتر از Android Wear است و از نظر زیبایی بر گران ترین مدل های Apple Watch، که تنها رقبای بازار "ساعت های هوشمند لوکس" هستند، ترجیح داده می شود. در اصل، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند لوکس اندرویدی هستید، این محصول مناسب شماست.

2

 

FITBIT SENSE

Fitbit Sense و Watch Series 6 علیرغم اینکه از دو شرکت بسیار متفاوت تهیه شده اند، اما شباهت زیادی به هم دارند. هر دوی آنها مجموعه کاملی از ویژگی های ردیابی سلامتی و تناسب اندام را ارائه می دهند که همه چیز را از ضربان قلب گرفته تا خواب را پوشش می دهد. آنها همچنین موسیقی را پخش می کنند و تماس ها و اعلان ها را تلفن هوشمند نمایش می دهند. بندهای این ساعت قابل تعویض می باشد. البته، Fitbit Sense هم روی اندروید و هم iOS کار می کند، در حالی که Apple Watch فقط برای iPhone است.

FOSSIL SPORT

فسیل اکنون در نسل چهارم ساعت های هوشمند خود قرار دارد. این یک ساعت هوشمند برتر است که دارای GPS ، طراحی سبک و تراشه Snapdragon Wear 3100 می باشد و امکانات بسیار بیشتری را نسبت به ساعت های هوشمند قدیمی ارائه می دهد

3

 

فروشگاه ساعت مچی تی تی بول

فروشگاه ساعت مچی تی تی بول برند معتبر وارد کننده انواع ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه همچنین انواع ساعت مچی هوشمند در ایران میباشد که فروش خود را به صورت گسترده در سراسر ایران با کمترین زمان تحویل و بالاترین کیفیت در ساعت های مچی های کپی بعه ارمغان اورده است پ

کاربران گرامی میتوانند از طریق موتور های جستوجو گر برای یافتن تی تی بول اقدام نماییند و یا از طریق لینک های موجود در این صفحه اقدام به مشاهده سایت نمایند

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها