کد خبر: 639975
تاریخ انتشار :

حمایت از تولید ایرانی با خرید از کالای ایرانی چرم آزما

حمایت از تولید ایرانی با خرید از کالای ایرانی چرم آزما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

آزما نام برند ایرانی است که از سال 1373 در شهر اهواز فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات چرمی کیف ، کفش ، کمربند لوازم جانبی آغاز کرد. آزما در سال ۱۳۸۹ توانست توسط مهندسان داخلی خط تولید اختصاصی خود را راه اندازی کند. و با نگرش حمایت از مشتریان توانسته تاکنون بیش از ده هزار مشتری را جذب کند.

ارتباط سریع و موثر با مشتریان سبب شده تا بتوانیم نیازهای مشتری را بشناسیم و آن ها را در تولیدات خود به کار بگیریم.

کیف و کفش های تولید شده توسط چرم آزما همگی دارای استانداردهای خاص خود بوده و در فروشگاههای این برند در شهر اهواز برای فروش حضوری و وب سایت آنلاین به نشانی azmaleather.ir برای فروش آنلاین و غیرحضوری در دسترس همگان قراردارد.

محصولات شاخصی که در فروشگاه چرم آزما به فروش میرسد : انواع کفش مردانه ، کفش زنانه ، کیف زنانه ، بوت زنانه ، کیف مدارک و پول ، انواع اکسسوری ها  هستند.

روش های ارسال گوناگونی در آزما وجود دارد، به عنوان مثال اگر شما ساکن اهواز باشید و از فروشگاه آنلاین آزما خرید کنید از 1 تا 3 ساعت کاری در بازه های زمانی که فروشگاه باز است کالای خریداری شده ارسال می گردد.

اگر ساکن تهران یا شهرهای دیگری باشید میتوانید کالای خریداری شده خود را توسط پست و تیپاکس تحویل بگیرید.

ما در آزما برای احترام به حقوق مشتری قوانین مرجوعی را در نظر گرفتیم که چنانچه به هر دلیل از خرید خود منصرف شدید می توانید کالا را صحیح و سالم تا 7 روز بعد از خرید به فروشگاه مرجوع کنید.

ما به سلامت قلب دوم شما می اندیشیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها