کد خبر: 641729
تاریخ انتشار :

خرید عمده دمپایی را با علی ویترین تجربه کنید!

خرید عمده دمپایی را با علی ویترین تجربه کنید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

کفش ها یکی از انواع مهم پوشاک در زندگی ما می باشند که برای زندگی کردن و کامل کردن پوشاکمان به آنها نیازمندیم. کفش نوعی وسیله پوشیدنی است که پایمان را در آن قرار می دهیم تا بتوانیم از پاهای خود در برابر آسیب هایی که ممکن است به آن برسد محافظت کنیم.

یکی از معروف ترینو محبوب ترین انواع کفش که در خانه و بیرون از خانه از آن استفاده می شود، دمپایی می باشد. دمپایی نوعی کفش است که خیلی راحت پای خود را در آن می گذاریم و بیرون می آوریم و دیگر لازم نیست بندی را ببندیم یا چسبی را بچسبانیم. فقط کافیست که پای خود را خیلی راحت درون آن قرار دهیم. در ادامه تلاش داریم تا شما را به طور کامل با دمپایی آشنا کنیم و درباره خرید عمده دمپایی نیز صحبت کنیم.

دمپایی چیست؟

دمپایی یا به اصطلاح انگلیسی اسلیپرز، یکی از انواع راحت تر کفش است که پشت آن کاملا باز است و شما می توانید پای خود را به راحتی در داخل آن قرار دهید و به راحتی آن را بپوشید. دمپایی ها در واقع نوعی کفش های راحتی می باشند که هم برای داخل خانه و هم برای کار های کوتاه مدت در بیرون خانه از آنها استفاده می کنیم.

دمپایی ها معمولا از جنس های نرمی مثل پلاستیک و نمد یا چرم تولید می شوند تا بتوانیم در آنها حس راحتی داشته باشیم. یکی از کاربرد های اصلی دمپایی برای افرادی است که دوست دارند در منزل نیز پایشان را در آن قرار دهند تا پایشان کثیف نشود. بسیاری از افراد نیز به دلیل اینکه دوست ندارند روی سرامیک سرد قدم بگذارند این محصول را تهیه می کنند. به همین خاطر است که اسنیکر ها یا دمپایی ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.

تفاوت صندل و دمپایی

یکی از محصولات پوشیدنی که گاها با دمپایی اشتباه گرفته می شود صندل می باشد. صندل ها نوعی از کفش های راحتی می باشند که شباهت به دمپایی دارند و اما بیرونی می باشند و معمولات به طوری هستند که باید چسب آنها را دور پا بست. اما به دلیل اینکه صندل ها نیز شباهت زیادی به دمپایی دارند، گاها با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. به صندل ها کفش های بندی نیز گفته می شود.

انواع دمپایی

  • دمپایی طبی: یکی از مهم ترین انواع دمپایی ها، دمپایی های طبی هستند که برای افرادی که پای صاف دارند پیشنهاد می شود. این دمپایی ها فرمی دارند که برای پای صاف مفید است و شما می توانید در خانه از آنها استفاده کنید تا بتوانید مشکل کف پای صاف خود را برطرف کنید.
  • دمپایی حوله ای: یکی دیگر از انواع دمپایی های مهم، دمپایی های حوله ای می باشند که بسیار سبک هستند و قابلیت آبگیری نیز دارند. این دمپایی ها همچنین پا ها را گرم نگه می دارند و معمولا برای بعد از استحمام مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دمپایی را می توان محبوب ترین نوع دمپایی دانست.
  • دمپایی لا انگشتی: یکی دیگر از معروف ترین انواع دمپایی ها، که سالانه در تعداد بالا تولید می شود و به افراد مختلف فروخته می شود، دمپایی های لا انگشتی می باشد. این نوع دمپایی ها جلوی باز دارند و قسمت بالایی آنها از طریق یک نوار باریک در جلوی دمپایی به کف متصل شده است که شصت شما در سمتی از آن و انگشت های دیگرتان در طرف دیگر قرار می گیرند.
  • دمپایی جلو بسته: نوعی دیگر از دمپایی ها نیز هستند که به عنوان قدیمی ترین نوع دمپایی شناخته می شوند، دمپایی جلو بسته می باشد. این دمپایی ها به طوری می باشند که جلوی آنها به طور کامل بسته است تا بتوانید پای خود را به راحتی در آنها بگذارید.
  • دمپایی روفرشی: نوع دیگری از دمپایی ها نیز هستند که برای استفاده روی فرش یا پوشش های لیز مثل سرامیک و سنگ تولید می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

دمپای خزدار: دمپایی های خزدار نیز یکی از محبوب ترین انواع دمپایی ها برای بانوان می باشند. این دمپایی ها ظاهر بسیار زیبایی دارند. در تولید این دمپایی ها از مقداری خزه استفاده می شود که آنها را زیبا تر می کند.

معیار های خرید دمپایی

  1. وزن سبک
  2. جنس مرغوب
  3. سایز مناسب
  4. زیره راحت و نرم
  5. ضخامت کفی مناسب
  6. قابلیت شستشوی مناسب
  7. طرح زیبا از لحاظ ظاهری
  8. قیمت مناسب

خرید عمده دمپایی

امروزه بسیاری از خرید ها در دنیا به صورت اینترنتی انجام می شوند. شما امروز می توانید حتی خرید دمپایی خود را نیز به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید. برای خرید عمده دمپایی به صورت اینترنتی می توانید خرید خود را در فروشگاه اینترنتی علی ویترین انجام دهید و می توانید بهترین دمپایی ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری فرمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها