کد خبر: 642631
تاریخ انتشار :

رفتار عجیب رئیس تیم پرسپولیس | آقای محترم داری چه کارمی‌کنی؟!

تیم پرسپولیس کم حواشی و جنجال داشت که با ورود یک نفر سربه فلک کشید.

رفتار عجیب رئیس تیم پرسپولیس | آقای محترم داری چه کارمی‌کنی؟!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

به گزارش گل کوچیک بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیئت مدیره تیم پرسپولیس یک آدم محترم است؛ مردی هفتاد و دو ساله با موهای سفید، دانش‌آموخته دانشگاه بلژیک با سابقه چند فصل بازی برای پرسپولیس و سال‌ها مربیگری در تیم‌های مختلف. او اما حالا به قمار بر سر تمام این موجودی ارزشمند برخاسته و انگار می‌خواهد اعتبار پنجاه ساله‌اش را پنج‌ روزه به باد بدهد.

دکتر بیژن چهارشنبه گذشته به عنوان رییس هیات‌مدیره پرسپولیس منصوب شد و طی همین مدت کوتاه، یعنی کمتر از صد و بیست ساعت، رکورد رفتارهای عجیب و غریب را زده است. عصر روز گذشته در شرایطی که پرسپولیس در اصفهان بازی حذفی‌اش را مقابل ذوب‌آهن برگزار می‌کرد، ذوالفقارنسب به عنوان میهمان راهی یک شبکه دیگر شده بود تا بازی مس و فولاد را کارشناسی کند.

این جوک نیست، عین واقعیت است. چطور می‌شود چنین اتفاقی را هضم کرد؟ مگر ممکن است رییس هیات‌مدیره یک باشگاه، بازی تیم خودش را تماشا نکند؟ چند ساعت پیش‌تر هم ذوالفقارنسب میهمان یک برنامه تلویزیونی دیگر بود و در روز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا از بازگشت قطعی پرسپولیس به این تورنمنت خبر داد. البته که هیچکدام از اینها عجیب نیست، اگر بدانیم دکتر بیژن یکی از معدود ایرانیان موجود روی کره زمین است که از بدهی پرسپولیس به باشگاه پدیده خبر ندارد

با حیثیت و آبرویت چه می‌کنی استاد؟ درشت‌ترین حرف‌های دنیا را باید به کسی زد که چنین انتصابی انجام داده و چشم بازار را کور کرده، اما کاش امثال ذوالفقارنسب هم بیشتر مراقب وجهه خودشان باشند و هر پیشنهادی را قبول نکنند. حیف است اگر کسانی که یک‌چهارم سن دکتر بیژن را دارند، او را در شبکه‌های اجتماعی سوژه خنده کنند. اعتبار به سخت‌ترین شکل ممکن جمع می‌شود و به آسان‌ترین شکل ممکن بر باد می‌رود. کاش امثال شما همیشه دور بمانید، همیشه محترم باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها