کد خبر: 643279
تاریخ انتشار :

کنعانی زادگان با دعوت به تیم ملی سوژه رسانه ها شد

برخلاف تمام شایعات کنعانی زادگان به تیم ملی دعوت شد.

کنعانی زادگان با  دعوت به تیم ملی سوژه رسانه ها شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک کنعانی زادگان چندی پیش با یک رسوایی اخلاقی زشت مواجه شد. کنعانی زادگان با دختری در اتوبوس تیم ملی قرار ملاقات گذاشت. این رسوایی باعث شد همگان فکر کنند کنعانی زادگان دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود. امام گویا داستان برای کنعانی زادگان مانند رامین رضاییان نبود. کنعانی زادگان پس از دعوت به تیم ملی در اردو حاضر شد و با دوستان و همبازیان خود تمرین کرد.

در فضای مجازی این اتفاق باعث انتقادات فراوانی نسبت به فدراسیون فوتبال شد و اعتقاد داشتند این آدم بی آبرو و رسوا نباید جایی در تیم ملی داشته باشد.

یکی از کاربران در شوخی به بکب ار عکس های کنعانی زادگان واکنش نشان داد و نوشت: "نورافکن داره میگه تو اتوبوس آخه؟"

ه گزارش گل کوچیک بعد اینکه چند روز پیش یه دختر در پیج شخصی خود وویس هایی را از کنعانی زادگان گذاشت که کنعانی زادگان در اون وویس به این دختر گفته بیا در اتوبوس تیم ملی همدیگر را ملاقات کنیم راننده اتوبوس رفیقمه. کنعانی زادگان با این آبروریزی به احتمال زیاد لطمه سنگینی به دورام حرفه ای خود زد. کنعانی زادگان مدافع ثابت تیم ملی بود و در صورت صعود احتمالی به جام جهانی شانس داشت در تمت بازی‌ها به میدان برود. کمیته ی اخلاق قصد دارد کنعانی زادگان را برای همیشه از تیم ملی محروم کند.

حرکت منشوری مدافع ملی پوش لو رفت. و یک افتضاح بزرگ پیش روی تیم ملی قرار داد. برخی از کارشناسان بر این باورند کنعانی زادگان در دام پرستوی ورزشی افتاده است و دختری که با او طرح دوستی ریخته اجیر شده بود تا تیم ملی را وارد حاشیه کند اما این هم نمی تواند بی مسئولیتی کنعانی زادگان نسبت به تیم ملی بویژه در شرایط کرونایی را نادیده بگیرد. بی شک روابط شخصی بازیکنان به خودشان ارتباط دارد اما صوت منتشر شده نشان می دهد در تیم ملی ایران چه رفتارهای زیرپوستی ای وجود دارد و این مشت نمونه خروار است.

در حالی که روز گذشته محمدحسین کنعانی زادگان در لیست تیم منتخب سال آسیا قرار گرفت، خبر بدی در خصوص وی منتشر شد. انتشار فایل های صوتی عجیب از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش در اردوی اخیر تیم ملی حاشیه های جدیدی برای او به همراه داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها