کد خبر: 643315
تاریخ انتشار :

چهره وحشتناک نفیسه روشن | چرا نفیسه روشن حلقه اش را در آورد؟

نفیسه روشن عکسی از خودش منتشر کرده است که در این عکس حلقه ی ازدواجش در دستش نیست .این موضوع باعث شده که حواشی زیادی در فضای مجازی به راه افتاده است.سایت خبری رستانیوز این اخبار را به طور مستقل تایید یا تکذیب نمی کند .

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

چهره وحشتناک نفیسه روشن | چرا نفیسه روشن حلقه اش را در آورد؟

 

 

نفیسه روشن بازیگر تلویزیون و سینما خبر از ازدواج جدیدش داد ،گویا این اتفاق در سفر اخیر خانم نفیسه روشن به کربلا اتفاق افتادهاست .با توجه به استوری های خانم نفیسه روشن در صفحه اینستاگرامش ، خانم نفیسه روشن یکی ار پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که ماجرای طلاق و ازدواج مجددش خیلی خبرساز شده است. نفیسه روشن یکی از بازیگران پرحاشیه سینمای ایران است.نفیسه روشن بعد از جدایی جنجال برانگیزش که حواشی زیادی در بر داشت اخیرا خبر از سفرش به کربلا داد و بعد از آن ازدواج مجددش را علنی کرد اما تا به حال عکسی از همسر جدیدش نشان نداده و این شک کاربران را برانگیخته که شاید نفیسه روشن بازهم با همسر اولش ازدواج کرده است.دیروز نفیسه روشن عکسی را با سایه همسرش استوری کرده است.

 

نفیسه روشن

 

 

نفیسه روشن چند روز پیش با گذاشتن عکسهای محجبه در فضای مجازی حضور خود در پیاده روی اربعین اعلام کرد و علت این کارش را دیدن خواب امام حسین توضیح داد و گفت برای سفر به کربلا و حضور در اربعین دعوت شده بود.

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ درتهران است.او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است. خود او می گوید: د‌‌‌ر آن د‌‌‌وران عضو گروه تئاتر بود‌‌‌م و د‌‌‌ر مد‌‌‌رسه و کلاس‌ های کانون پرورش فکری تئاتر بازی می‌ کرد‌‌‌م که از آنجا این علاقه کودکی ام بیشتر و بیشتر شد.پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشدنفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتواند بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

تفریحات نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند.

دنیای بازیگری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن غلاوه بر مخاطبان خود در سینما و تلویزیون با صفحه اینستاگرام در فضای مجازی مشهور تر از سایر هم رتبه های خود در سینما شده است . صفحه اینستاگرام نفیسه روشن 2,653,236 فالور دارد . در صفحه اینستاگرام نفیسه روشن فقط 57 نفر دنبال می شود.رکورد لایک در صفحه ایسنتاگرام نفیسه روشن 106,712 است.

زندگی مشترک نفیسه روشن با یک خلبان

نفیسه روشن بار اول با یک خلبان ازدواج کرد و راجع به زندگی متاهلیش اینطور توضیح می دهد:یکی از پررنگ ترین سختیهای شغل همسرم نبودنش در لحظه هایی اسـت کـه مـن انتظار دارم کنار مـن باشد.  مـن وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار مـن نبود. چهارشنبه سوری نبود. خیلی از مراسم و زمان هایی کـه مـن دوست دارم کنارم باشد، نیست. از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور اسـت، جواب میدهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و مـن نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی مـن و بهنام اسـت. اما بخاطر علاقه ای کـه بـه هم داریم بـه شغل هم دیگر احترام میگذاریم. از سوی دیگر مـن می‌دانم کـه همسرم اسکادران هواپیمایی اسـت کـه چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.

نفیسه روشن

 

 

نفیسه روشن می گوید: دراین مدت بـه بچه دار شدن فکر نکردیم. این مدت تمام کارهایی کـه دوست داشتم انجام دهم را انجام دادم و همسرم همیشه مشوقم بود. خیلی از همکارانم با او دوست هستند و رابطه خوبی با آن ها دارد. خدا را شکر می‌کنم، چرا کـه حس میکنم مهم‌ترین بخش زندگی آن بخشی اسـت کـه با کسی همراه می شوی.نفیسه روشن از معدود بازیگرانی است که بصورت جدی از علاقمندان حیوانات است.دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده اند و دیدن حیوانات مختلف از جمله روباه ، سمور و مار باعث شده است که از آنها نترسد و اتفاقا موجودات زنده را دوست داشته باشد.او حالا یک مینی باغ وحش از انواع مختلف حیوانات در خانه اش دارد.

نفیسه روشن

ازدواج جدید نفیسه روشن

 

 

نفیسه روشن در استوری اینستاگرامش به کسانی که او را قضاوت میکنند بی احترامی کرد.نفیسه روشن با انتشار یک استوری در پیجش نوشت: کاش آقای مدیری دوباره ازم بپرسه عاشق شدی؟و من بگم بله....

نفیسه روشن دیروز ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد و فعلا مانند بهاره رهنما شوهرش را حاجی صدا و می زند ولی اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است. او تصویری از دستش که حلقه ازدواج کرده است را نشان داد و اعلام کرد در سفر کربلا هم به عشق آسمانی رسیده و هم به عشق زمینی و ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد.

نفیسه روشن در آخرین پستی که به تازگی منتشر کرد و نوشت:

 

 

چه خوبههههههه

بی پروااااااا

عاشق شدن!!!

 

 

اونم عاشق یک ادم حسابی شدن

صبور، مهربون، ارومممممم

کسی که اتیش عصبانیت منو‌ خاموش میکنه

#خوشتیپ #من #آدم #حسابی

بدون دروغ و کلک عاشق شین…

نفیسه روشن

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها