کد خبر: 643345
تاریخ انتشار :

شهاب حسینی و ماجرای طلاق جنجالی اش

شهاب حسینی در فیلم دوران عاشقی با مینا وحید بازی کرده که در این فیلم مینا وحید همسر موقت شهاب حسینی است و از او باردار می شود و شهاب حسینی فرزند اورا نمی پذیرد در ادامه بخشی از این فیلم را مشاهده می کنید

شهاب حسینی و ماجرای طلاق جنجالی اش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شهاب حسینی چند وقتی است از همسرش جدا شده است. شهاب حسینی به آمریکا مهاجرت کرده است و حواشی راجع به تاسیس موسسه فیلم سازی او در آمریکا در فضای مجازی ایجاد شده است.شهاب حسینی در حال حاضر برنامه همرفیق را اجرا میکند می کند که بسیار پر مخاطب است.شهاب حسینی بعد از بازی در سریال شهرزاد بسیار محبوب شد و از قبل طرفدارانش بیشتر شدند.بعد از جدایی شهاب حسینی از همسرش شایعه رابطه ی او با بازیگر معروف در فضای مجازی پر شد و خیلی از کاربران از حرف های همسر شهاب حسینی بعد از طلاق اخباری منتشر کردند که سایت خبری رستانیوز این اخبار را به طور مستقل تایید یا تکذیب نمی کند.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 14 بهمن 1352 در تهران می باشد و 47 سال سن دارد. وی دارای تحصیلات نا تمام در رشته روانشناسی دانشگاه تهران است. شروع بازیگری در تلویزیون را از سال 1379 با سریال پس از باران آغاز کرد و فعالیت سینمایی خود را از سال 1380 با بازی در فیلم رخساره ساخته امیر قویدل آغاز نمود. شهاب حسینی از همان ابتدای شروعش در بازیگری توانست به خوبی دیده شود و جوایز متعددی از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها