کد خبر: 643970
تاریخ انتشار :

ماجرای جالب ازدواج پوریا پور سرخ

سکانسی از سریال برف بی صدا می بارد در فضای مجازی با بازی پوریا پورسرخ و الیکا عبدالرزاقی منتشر شده است که نظر کاربران را در فضای مجازی به خود جلب کرده است.

ماجرای جالب ازدواج پوریا پور سرخ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پوریا پورسرخ یکی از بازیگران کم حاشیه در فضای مجازی است. پوریا پورسرخ با سریال وفا به شهرت رسید. پوریا پورسرخ سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو دارد.اسطوره پوریا پورسرخ در فوتبال ناصر حجازی است. در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی پوریا پورسرخ می پردازیم.

 متولد ساعت  روز چهارم تیرماه ۱۳۵۶ در محله جردن تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. در ادامه ماجرای ازدواج پوریا پورسرخ را در سال ۹۸ بخوانید

وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است.

او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

او پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی در مجموعه های ساخت ایشان فرار بزرگ و وفا دعوت شد. پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان چهره ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها