کد خبر: 644453
تاریخ انتشار :

غوغای سردار آزمون در بایرلورکوزن

سردار آزمون از زمانی که به بایرلورکوزن پیوسته حواشی جالبی به راه نداخته است.

غوغای سردار آزمون در بایرلورکوزن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک با سردار آزمون در حد و نام یک ستاره رفتار می‌شود. جنجال و غوغا دقیقا از زمان حضور سردار آزمون در آلمان شروع شد. از لحظه انتشار خبر امضای قرارداد سردار آزمون با بایرلورکوزن، شوری عجیب صفحات رسمی این باشگاه را در بر گرفت. سردار آزمون با قراردادی 5 ساله از زنیت به بایرلورکوزن پیوست. سردار آزمون نه تنها تمام رسانه های ایران را در برگرفت که یکی از بزرگترین باشگاه‌های آلمانی هم به این مورد دچار شد.

خبر حضور سردار آزمون در بایر لورکوزن، تیتر اول تمام رسانه های ورزشی در ایران را به خود اختصاص داد. اتفاقی که با توجه به محبوبیت سردار در ایران و سطح کیفی این بازیکن و البته شایعات همیشگی در مورد مقصد بعدی ازمون، طبیعی بود. سردار آنقدر در پنجره زمستانی امسال بازیکن مهمی محسوب می شد که حتی رومانو و دی مارتزیو، دو خبرنگار مشهور دنیای فوتبال در حوزه نقل و انتقالات هم بارها خبرهایی را در مورد او منتشر کردند. بنابراین مسئولان باشگاه لورکوزن کاملا به جذابیت های این انتقال آگاه بودند و تلاش کردند حضور سردار در لورکوزن را به بهترین شکل ممکن پوشش بدهند. تلاشی که به موفقیت هم رسید و با نگاهی به صفحات رسمی این باشگاه در اینستاگرام و توییتر، درک این موضوع ساده تر می شود.

غوغای سردار آزمون در بایرلورکوزن | سردار آزمون باشگاه آلمانی را کن فیکون کرد5

در حالی که پست های اینستاگرامی بایر لورکوزن تا پیش از حضور آزمون و حتی بعد از آن معمولا بین هفت تا بیست هزار لایک می گرفت، به یک باره خبر پیوستن آزمون به این تیم 330 هزار لایک خورد! شانزده برابر پست قبلی. اتفاقی که احتمالا تیم رسانه ای لورکوزن را هم شوکه و ذوق زده کرد به طوری که خیلی زود عکس یادگاری سردار با لباس این تیم را هم پست کردند و بازهم واکنش مثبتی دریافت کردند. 150 هزار لایک و بیش از 20 هزار کامنت تبریک. موضوعی که در توییتر تکرار شد و در حالی که توییت های این باشگاه در روز 22 ژانویه( روز پیوستن سردار به لورکوزن) 100 تا 200 فیو خورده بود، توییت مربوط به پیوستن سردار به این تیم 5500 فیو خورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها