کد خبر: 644473
تاریخ انتشار :

پریناز ایزد یار و هوتن شکیبا در جشنواره فجر

پریناز ایزدیار در فیلم ملاقات خصوصی مقابل هوتن شکیبا بازی می کند و او در نشست خبری این فیلم استایل متفاوتی داشت که با اکثر تیپ های همیشگی او تفاوت داشت .

پریناز ایزد یار و هوتن شکیبا در جشنواره فجر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پریناز ایزدیار این روزها بسیار پرکار شده است و درنقش های مختلفی خوش درخشیده است .پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد. پریناز ایزدیار دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. پریناز ایزدیار  که در سریال شهرزاد خوش درخشید  درادامه عکس دونفره پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا را می بینید که استایل پریناز ایزدیار بسیار متفاوت از تیپ های دیگر اوست چرا که معمولا او با لباس اسپرت به مکان های رسمی هیچ گاه نمی آمد همین طور رفتار گرم و صمیمانه او با بازیگر نقش مقابلش در فیلم ملاقات خصوصی بسیاری از حواشی را برای او به دنبال داشته است و بسیاری معقتدند که او به تازگی وارد رابطه عاطفی جدیدی با هوتن شکیبا شده است این درحالی است که سایت مه شو به طور مستقیم یا غیرمستقیم صحت و یا کذب بودن این موارد را تائید نمی کند.

پریناز+ایزدیار

پریناز برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد. ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها