کد خبر: 643940
تاریخ انتشار :

نازنین بیاتی و حرف های عجیب سینا مهراد در جشنواره

سینا مهراد در نشست خبری جشنواره فجر با ابراز علاقه به نازنین بیاتی در جمع خبرنگاران موجب توجه کاربران فضای مجازی به این مسئله شد که درادامه می بینید.

نازنین بیاتی و حرف های عجیب سینا مهراد در جشنواره
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره و البته با استعداد ایرانی است. علاقه اش به هنرپیشگی از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد نازنین بیاتی بعد از بازی در سریال «مانکن» بسیار پر طرفدار از قبل شد. ناگفته نماند نازنین بیاتی با بازی در فیلم «آینه بغل» نشان داد در غالب طنز هم به خوبی می تواند ایفای نقش داشته باشد. نازنین بیاتی فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است.  نازنین بیاتی علاوه بر بازیگری، نازنین بیاتی مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است. درادامه .سینامهراد در نشست خبری جشنواره فیلم فجر درمورد نازنین بیاتی  گفت : منونازنین بیاتی مثل خواهربرادریم و مثل خواهر دوسش دارم

عکسی از نازنین بیاتی در جشنواره فجر منتشر شده است که در دست چپش حلقه به دست دارد و ازدواج کرده است.

نازنین بیاتی

 

زندگی شخصی نازنین بیاتی نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است .

 

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها