کد خبر: 644586
تاریخ انتشار :

سفر نوروزی به دبی

سفر نوروزی به دبی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

جاذبه های دیدنی دبی در نوروز

سفر به دبی قطع به یقین یکی از بهترین سفر های شما خواهد شد، زیرا ما به شما جاذبه های گردشگری را از دبی معرفی می کنیم، که جزء بهترین و پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد. برای شناخت بیشتر این جاذبه ها در سفر با تور دبی نوروز 1401 در خواندن این مطلب همراه ما باشید.

خانه شیخ سعید آل مکتوم در دبی، نشانه ای معماری قدیم عربی

گشت و گذار در دبی بدون بازدید از خانه شیخ سعید آل مکتوم ، که موزه ای از عکسها و اسناد تاریخی دبی را در خود جای داده، کاملاً ناقص است. این خانه نشانه هایی از معماری عربی است که دارای طراحی باشکوه ، همراه با فضای داخلی مجلل است.

ساعات بازدید از خانه شیخ سعید آل مکتوم: شنبه تا پنجشنبه 8:30 صبح-8:30 بعد از ظهر، جمعه 3- 8:30 بعد از ظهر

خانه شیخ سعید آل مکتوم

پارک آبی دبی، مکانی پر از هیجان

پارک تفریحی آبی دبی جزء بهترین مکان های بازدید در دبی به همراه بچه هاست. پارک تفریحی آبی دبی یک پارک تفریحی مشهور است که در جلوی برج خلیفه واقع شده و دارای بیش از 25 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی می باشد. این پارک مکان مناسبی برای لذت بردن در کنار خانواده، ضمن آشنایی با فرهنگ عربی می باشد.

مناسب برای: کودکان و نوجوانان!

زمان بندی های پارک آبی دبی:

مارس تا مه: 10 صبح - 7 بعد از ظهر

برج خلیفه دبی بلندترین برج جهان

برج خلیفه، آسمان خراشی شگفت انگیز در دبی امارات است که ساخت آن در سال 2004 آغاز شد و نمای داخلی آن پنج سال بعد در سال 2009 به پایان رسید. این ساختمان در سال 2010 به عنوان بخشی از توسعه جدید با نام Downtown Dubai افتتاح شد. جالب است بدانید به گونه ای طراحی شده است که مرکز توسعه مقیاس بزرگ و با کاربردهای مختلط باشد. تصمیم برای ساخت این ساختمان بر اساس تصمیم دولت برای ایجاد تنوع از اقتصاد مبتنی بر نفت و به دست آوردن اعتبار بین المللی دبی است. این ساختمان در ابتدا برج دبی نامگذاری شد اما به افتخار حاکم ابوظبی و رئیس جمهور امارات متحده عربی ، خلیفه بن زاید آل نهیان تغییر نام داد. جالب است که بدانید برج خلیفه دبی رکوردهای زیادی را شکست

124

برج خلیفه دبی

نهر دبی، جایی برای قدم زدن های عاشقانه

شب به نهر دبی بروید تا شاهد شکوه و عظمت این شهر باشید. نهر دبی در صدر لیست جاذبه های گردشگری دبی برای زوج ها قرار دارد. این نهر دریای طبیعی است که از وسط شهر عبور می کند. توریست ها می توانند برای دیدن این بندر از طرف دیگر ، از یک قایق اجاره ای استفاده کنند. منظره ای زیبا و غرق شده در تاریخ دبی، آن را به یکی از رمانتیک ترین مکان های گردشگری دبی تبدیل کرده است.

مناسب برای: خانواده ، زوج ها و دوستان.

بازار سوق دیره، بهترین مکان از نظر بانوان

در بطن و ذات فرهنگ و مرکز تجارت دبی، بازاری وجود دارد که انواع و اقسام ادویه جات و ترشی جات، طلا و جواهرات یا منسوجات را می توانید در این بازار با بهترین اجناس پیدا کرده و خریداری کنید.

مناسب برای: خانم ها

ساعات کار: روزانه: 7 صبح-12 شب و 17 بعد از ظهر-19 بعد از ظهر

جمعه 17 عصر - 19 شب

کوچه و پس کوچه های زیرزمینی آکواریوم دبی

آیا به یک باغ وحش در زیر آب رفته اید؟ بازدید از آکواریوم دبی ، یکی از جاذبه های توریستی دبی است که دارای فعالیت های متنوعی از جمله، باغ وحش زیر آب، تورهای شیشه ای و رفتن درون شیشه به زیر آب ، غواصی در قفس و لمس کوسه می باشد. این یک تجربه منحصر به فرد است، پس حتما از آن لذت ببرید!

ساعات کار: دوشنبه-جمعه 10 صبح تا 10 عصر ، شنبه 10 صبح- نیمه شب

مکان: دبی مال ، خیابان شیخ زاید

دهکده جهانی دبی، دریچه ای به بازارهای سراسر جهان

دهکده جهانی مکانی است که یک تجربه خرید بین المللی شگفت انگیز را برای گردشگران عزیز تور ارزان دبی فراهم می کند و همچنین شما را با بهترین عملکردهای هنرمندان در سراسر جهان سرگرم می کند. دهکده جهانی همچنین دارای رستوران های متعددی است که غذاهای خوشمزه ای را سرو می کند.

جزئیات: هر ساله از نوامبر تا مارس باز می باشد.

بازار ابن بطوطه، شکوه معماری قدیمی در دبی

بازار ابن بطوطه یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی و همینطور، جهان است که بیش از 270 مغازه ، 50 رستوران و 4500 فضای پارکینگ دارد. معماری و شکوه بازار بسیار هیجان انگیز و خارق العاده است. برای دیدن شلوغی دبی و فرهنگ تجمل گرایی و زندگی لوکس، حتما به این بازار مراجعه کنید.

ایده آل برای: خانواده ، زوج ها و دوستان.

ساعت کار: 10:00 صبح- 12:00 شب

سافاری، بیابان گردی در صحرای دبی

در حالی که تعداد مکانها و جاذبه های گردشگری برای بازدید در اطراف زیاد هستند،  تعداد فعالیت های اطراف دبی نیز به همان اندازه شگفت انگیز است. سافاری دبی یکی از بهترین مواردی است که تاکنون تجربه کرده اید. گردش در کویرها و صحرا و درون پرتگاه ها قطعاً چیزی است که شما نمی توانید از آن غافل شوید. این یکی از آن فعالیت های همگانی است که می توان نه تنها با دوستان بلکه با کل خانواده و بدون هیچ گونه محدودیتی از این کویر زیبا بازدید کرد.

مناسب برای: دوستان ، خانواده ، انفرادی

برج العرب دبی

دبی شهر شگفتی ها است و یکی از این عجایب، برج العرب جمیرا ساختمانی بادبان شکل که به عنوان یکی از لوکس ترین هتل ها شناخته می شود و یکی از معدود هتل های 7 ستاره جهان است و بسیاری از مسافران تور دبی آرزوی حضور در این بنای مدرن دارند

این مکان در یک جزیره ساخته شده توسط انسان ایجاد شده است که با یک پل خصوصی به سرزمین اصلی متصل می شود ، شبح منحصر به فرد بادبان شکل چیزی فراتر از یک هتل خیره کننده است و نمادی از دبی مدرن است. این هتل لوکس دارای بزرگترین ناوگان جهانی رولز رویس، ناهار خوری عالی، سرویس باتلر، آی پاد طلای 24 عیار و یک صفحه هلی پد پشت بام است. اقامت در این هتل مجلل یا گذراندن یک شب در اینجا مسئله گران قیمتی نیست، اما ارزش برای یک تجربه بی نظیر را دارد

125

برج العرب

سخن پایانی

خیلی ها برای خرید تور نوروز شک دارند که تور قطر نوروز 1400 را خریداری کنند یا سراغ دبی بروند که غالبا همین مسیر دبی را ترجیحمی دهند با این حال برای همین حداکثرها سعی کردیم تعدادی از دیدنی ها را معرفی کنیم تا سفر عالی داشته باشید.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور قطر، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس www.alefbatour.com))  مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها