کد خبر: 644962
تاریخ انتشار :

خبر مهم برای جاماندگان عیدی 22 بهمن

ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۱ بهمن سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به ازای هر نفر صد هزار تومان یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار دهک یک تا چهار واریز کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گمانه زنی هایی که در مورد  یارانه جدید و افزایش یارانه ها شده بود برخلاف وعده مسئولین تاکنون عملی نشده است. تاکنون هیچ مسئولی زمان دقیق پرداخت یارانه جدید را اعلام نکرده است اما بر اساس صحبت کارشناسان  پرداخت یارانه جدید به سال آینده موکول شده است. حال زمان واریز یارانه نقدی است  و از یارانه جدید خبری نیست و همان مقدار قبلی به حساب سرپرست خانوار واریز می شود..در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

بررسی ها نشان می‌دهد که جمعیت گروه هدفی که برای آنها پرداخت ۱۰۰ هزار تومانی صورت گرفته حدود ۳۲ میلیون نفر بوده است یعنی حدود نصف جمعیت یارانه بگیران معیشتی این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

پیگیری‌ها از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نشان داد که این یارانه برای دهک یک تا چهار و برای هر نفر صد هزار تومان واریز شده است.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این خصوص تاکید دارد، لیست این چهار دهک به همراه مشمولان تحت نظر کمیته امداد و بهزیستی از سوی وزارت تعاون تهیه شده است و بر اساس لیست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که  با دستور رییس جمهور برای سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد که ما بر اساس آن پرداختی‌ها را انجام دادیم.

بحث ضرایب و شاخص‌هایش را هم وزارت تعاون تعیین کرده است. یعنی دهک یک تا چهار کار شناسایی آنها بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردند از سازمان تامین اجتماعی و ... تعیین کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها