کد خبر: 644976
تاریخ انتشار :

استایل دیدنی نسیم همه را شوکه کرد

نسیم ادبی بازیگر ایرانی روز گذشته عکسی از خود با استایل جذاب و پالتو گران قیمت منتشر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پالتو گران قیمت نسیم ادبی|استایل دیدنی نسیم همه را شوکه کرد

 

نسیم ادبی بازیگر ایرانی است. نسیم ادبی به تازگی همسر خود را از دست داده است. نسیم ادبی سبک بازی خاصی دارد. نسیم ادبی با بازی در سریال شهرزاد به اوج شهرت خود رسید. نسیم ادبی بازیگر کم حاشیه است.

بیوگرافی نسیم ادبی

نسیم ادبی متولد سال ۱۳۵۵ در تهران است.نسیم ادبی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اهل ایران است.همسر نسیم ادبی پس از تحمل سالها بیماری سرطان در بهمن سال 1399 دارفانی را وداع گفت.آخرین اخبار درباره نسیم ادبی را در سایت خبرآزاد مشاهده می کنید

این هنرمند کشورمان تحصیلاتش را در رشته نمایش با گرایش بازیگری در دانشگاه آزاده پشت سر گذاشت و کارش در دنیای بازیگری را با تئاتر آغاز کرد.

نسیم ادبی از علاقه مندان به دنیای بازیگری است که با تلاش های خودش به این عرصه وارد شد و توانست جای پای محکمی برای خودش در دنیای هنر داشته باشد و علاوه بر بازیگری به دنیای موسیقی و کارگردانی هم بسیار علاقه مند است.

نسیم ادبی

نسیم ادبی

این بانوی هنرمند در خانه داری هم مهارت دارد و قلیه ماهی هایی به سبک خودش درست میکند و دستپخت خوبی دارد.

محمود کلاری فیلمبردار معروف دایی نسیم ادبی است اما بسیاری از مردم و هنرمندان از این رابطه خانوادگی مطلع نیستند.

نسیم ادبی در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود درباره پنهان ماندن این نسبت فامیلی گفت:در زمانی که تازه شروع به کار کردم مادربزرگم از آقای کلاری خواستند که برای ورود به این حرفه به من کمک کنند و آقای کلاری گفت که من هیچ کمکی نمیکنم و همانطور که خودم برای این حرفه زحمت کشیدم هرکسی که بخواهد وارد این حرفه شود باید زحمت بکشد و اگر کسی استعدادش را داشته باشد راهش را پیدا میکند و من اصلا مخالف ورود نسیم در این سن به سینما هستم و من آن روز خیلی ناراحت شدم و شروع کردم به کارکردن تئاتر و امروز خیلی ممنونم از ایشون که راهم را پیدا کردم و هیچوقت دلم نمیخواست اسمشون را بیاورم چون جایگاه ایشون خیلی بزرگ هست و امروز خوشحال ترم چون خودم این پله ها را بالا آمدم.

نسیم ادبی

ازدواج نسیم ادبی

نسیم ادبی ازدواج کرده و متاهل است و همسرش آقای ابراهیم اثباتی آهنگساز کشورمان است.

ماجرای آشنایی نسیم ادبی و همسرش

ماجرای آشنایی نسیم ادبی و همسرش به نمایش شمس و پرنده در سال 83 بازمیگردد که نسیم ادبی بازیگر این نمایش و ابراهیم اثباتی آهنگساز آن بود.

ابراهیم اثباتی با چهره ای جدی و سختگیری زیاد بعد از چند سال توانست نظر مثبت خانم بازیگر را جلب کند و در نهایت ازدواج این زوج هنرمند حدود سال 88 اتفاق افتاد.

نسیم ادبی در برنامه دورهمی درباره حضور مشترک با همسرش در نمایش شمس پرنده گفت:آقای اثباتی خیلی بداخلاق بودند و من قرار بود یک قطعه رو مقابل ایشون اجرا کنم و خیلی سختگیر بودند و من شاید صدبار این قطعه را اجرا کردم و در ابتدا هر لحظه از ایشون متنفرتر میشدم اما بعدها به هم علاقه مند شدیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها