کد خبر: 644903
تاریخ انتشار :

استوری عاشقانه بهاره رهنما

استوری عاشقانه بهاره رهنما و عاشق شدن مجدد خانم بازیگر سوژه داغ فضای مجازی است که کاربران فضای مجازی به آن واکنش نشان داده اند.

حجم ویدیو: 3.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11 دانلود ویدیو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهاره رهنما یکی از هنرمندان محبوب سینمای ایران است که در آذر ۱۳۵۲ در اراک به دنیا آمد. در ادامه این مطلب درباره بهاره راهنما و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی او بیشتر صحبت خواهیم کرد. بهاره رهنما در 17 سالگی در یک فراخوان تست بازیگری شرکت کرد و موفق شد در فیلم افعی و در کنار جمشید هاشم‌پور نقش بگیرد. وی بعد از ورود به دانشگاه؛ در رشته ادبیات نمایشی تحصیلات خود را ادامه داد.  بهاره رهنما در سال‌های تحصیل، در فعالیت‌های تئاتر و نویسندگی نیز شرکت می‌کرده است و به صورت کلی بازیگری فعال محسوب می‌شود. بهاره رهنما درادامه با استوری معنادار عاشقانه نسبت به عشق سابق خود ابراز علاقه کرد که توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد

WhatsApp Image 2022-02-12 at 3.21.55 PM

بهاره رهنما در تاریخ ۹۶/۶/۴ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت.همسر تاجر بهاره رهنما این تکذیبه را با نشان دادن حلقه ازدواجش نشان داد. او در این تصویر در هر انگشت یک انگشتر به دست دارد اما انگشتر دست چپ را به شکلی گرفته تا به شکل واضح دیده شود.امیرخسرو عباسی در حال حاضر همسر بهاره رهنما می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها