کد خبر: 645041
تاریخ انتشار :

وام فوری جدید 20 میلیونی بانک آینده بدون سود

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان اعلام کرد که وام‌های ضروری ۱۲ میلیون تومانی و وام ازدواج جزء پرداخت‌های این صندوق است و ثبت‌نام «وام‌های بدون ضامن» که اخیرا از سوی وزارت اقتصاد و بانک مرکزی اعلام شده است


وام فوری جدید 20 میلیونی بانک آینده بدون سود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.وام فوری طرح بشارت بانک کشاورزی، وام نقدی طرح تبسم بانک صادرات و تسهیلات با وثیقه سیم‌کارت کمترین سود بانکی را دارند. این بانک‌ها به کارمندان خود وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون بهره می‌دهند.

چگونگی پرداخت وام فوری بدون ضامن به بازنشستگان

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان اعلام کرد که وام‌های ضروری ۱۲ میلیون تومانی و وام ازدواج جزء پرداخت‌های این صندوق است و ثبت‌نام «وام‌های بدون ضامن» که اخیرا از سوی وزارت اقتصاد و بانک مرکزی اعلام شده است، صرفا از طریق سیستم بانکی انجام می‌گیرد و صندوق درخصوص پرداخت این نوع وام، مسئولیتی جز «صدور گواهی کسر از حقوق» در سقف اعتباری موجود هریک از بازنشستگان ندارد.

به گزارش همت خبر، علی خدامی با اشاره به مراجعات و تماس‌های بازنشستگان در رابطه با وام‌های بدون ضامن به ستاد و مدیریت‌های استانی صندوق در هفته‌های اخیر گفت: ثبت‌نام و پرداخت این وام‌ها از طریق بانک‌های مختلف و با مدیریت وزارت امور اقتصاد و دارایی انجام می‌گیرد و بازنشستگان عزیز هم در صورت نیاز به این وام‌ها، باید به شعب بانک‌ها مراجعه کنند و متناسب با اعتبارسنجی صورت‌گرفته از ناحیه بانک‌ها و با تشریفات اداری اقدام نمایند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها