کد خبر: 645091
تاریخ انتشار :

حمله شدید ذوب‌آهن به فرهاد مجیدی | حمله بر علیه فرهاد مجیدی

آقای فرهاد مجیدی از مردم اصفهان و هواداران ما عذرخواهی کنید.


حمله شدید ذوب‌آهن به فرهاد مجیدی | حمله بر علیه فرهاد مجیدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک فرهاد مجیدی روز گذشته در نشست خبری پس از بازی برابر ذوب آهن پاسخ جالبی به یک سوال داد. فرهاد مجیدی گفت که سرمربی ذوب آهن می‌تواند توپ را با خود به اصفهان ببرد. تیم فرهاد مجیدی این روزها حال خوشی دارد و بدون شکست در صدر جدول قرار دارد. رفتار فرهاد مجیدی این فصل اما بسیار عجیب است و مدام حاشیه را به تیم خود وارد می‌کند. فرهاد مجیدی به جای اینکه سعی در دور کردن حواشی در دور تیم خود داشته باشد هر بازی و هر هفته با مصاحبه‌های خود این موضوع و تنش ها را تشدید می‌کند.

آخرین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به کام استقلال و فرهاد مجیدی تمام شد. سرمربی آبی‌ها توانست با غلبه بر حریف سرسخت خود، 3 امتیاز شیرین را از آن خود کرده و ضمن حفظ فاصله سه امتیازی با پرسپولیس، به 101 امتیاز لیگ برتریِ خود دست پیدا کند.

در نشست خبری پس از این بازی، فرهاد مجیدی در مقابل سوالات خبرنگاران، پاسخ های جالبی را طرح کرد. او در مورد اینکه تیمش زیبا بازی نمی کند، گفت: شما این سوال را از دیگر مربیان هم می‌پرسید؟ من دو بازی لیگ برتری دیگر را دیدم و هیچ چیزی در این بازی‌ها ندیدم. نمی‌دانم چرا همه به دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها