کد خبر: 645339
تاریخ انتشار :

تفریح لاکچری الناز شاکردوست

ویدئویی از الناز شاکردوست در حال پیانو زدن در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است


تفریح لاکچری الناز شاکردوست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

الناز شاکردوست اخیرا در فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است که در این فیلم الناز شاکردوست به عنوان یک زن افغان بازی کرده است . الناز شاکردوست یکی از بازیگران زن جوان ایران به حساب می آید. الناز شاکردوست تا به امروز توانسته در فیلم های متعددی ایفای نقش کند. الناز شاکردوست بازیگری را از تئاتر شروع کرد و توانست آثار خوبی را از خود در تئاتر بر جای بگذارد. الناز شاکردوست تا به امروز هشت جایزه فیلم فجر را به خود اختصاص داده است.

الناز شاکردوست یکی از بازیگرهایی است که علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. الناز شاکردوست طرفداران بسیاری دارد.الناز شاکردوست عکسی از خودش در صفحه مجازی اش منتشر کرده است که در یک خانه چوبی است با استایلی متفاوت که نظر کاربران را به خود جلب کرده است
بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران است. وی  بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.الناز شاکردوست دارای یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر است و علاقه شدیدی به مادرش دارد.الناز شاکردوست ستاره‌‌ای که تا ابد می‌درخشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها