کد خبر: 645469
تاریخ انتشار :

آخرین خبر ازعیدی بازنشستگان

قرار بود مبلغ پایه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان دولت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان باشد و به این مبلغ ۵۵۰ هزار تومان به‌عنوان حق عائله‌مندی و فرزند واریز شود تا عیدی افراد متاهل و دارای فرزند به بالای دو میلیون تومان برسد.

آخرین خبر ازعیدی بازنشستگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

موضوع عیدی بازنشستگان یکی از مباحثی است که در ماه های پایانی سال به چالش بزرگ دولت تبدیل شده است. عیدی بازنشستگان برخلاف دیگر قشر های کاری جامعه متناسب با حقوق پرداخت نمی شود . و هر ساله تغییر کم میزان عیدی بازنشستگان موجب نارضایتی در جامعه می شود. رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران نیز گفته عیدی بازنشستگان مانند بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد. در ادامه به آخرین جزییات از عیدی بازنشستگان می پردازیم.

هفته گذشته هیات وزیران مبلغ و شرایط پرداخت عیدی کارمندان دولت و بازنشستگان را اعلام کرد. حالا گفته شده که عیدی بازنشستگان در هفته جاری واریز می‌شود عیدی که مبلغ آن تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و احتمالا حق عائله‌مندی و فرزند به آن اضافه نمی‌شود!

قرار بود مبلغ پایه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان دولت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان باشد و به این مبلغ  ۵۵۰ هزار تومان به‌عنوان حق عائله‌مندی و فرزند واریز شود تا عیدی افراد متاهل و دارای فرزند به بالای دو میلیون تومان برسد.

اما حالا پیگیری‌های تجارت‌نیوز از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد عیدی بازنشستگان آب رفته است. چراکه تنها در مورد عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به سازمان تامین اجتماعی ابلاغیه ارسال شده و به بازنشستگان حق عائله‌مندی و عیدی فرزند داده نمی‌شود.

یعنی در حالی که عیدی کارمندان دولت تا دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان می‌رسد عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چه متاهل باشند، چه مجرد، فرزند داشته باشند یا نه، همان یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. مگر اینکه نظر دولت در این باره عوض شود و حق عائله‌مندی هم به این عدد اضافه شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها