کد خبر: 645520
تاریخ انتشار :

حقوق کارگران سال 1401 چند میلیون می شود؟

تقریبا دیگر حقوق همه اقشار برای سال آینده مشخص شده جز کارگران و کارکنان بخش خصوصی. براساس آنچه که تاکنون مشخص شده است، حداقل حقوق برای کارکنان دولت مشخص شد.

حقوق کارگران سال 1401 چند میلیون می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حقوق کارگران پایین ترین حقوق پرداختی از طرف دولت است. در روزهای اخیر شاهد اظهار نظرهای جنجالی در رابطه با نوع و میزان پرداخت حقوق کارگران بوده ایم. در طرح های طرح شده  حقوق کارگران  طرح مزد منطقه ای بیشتر از طرح های دیگر باعث رنجش کارگران به بی عدالتی های پرداختی شده است. در مورد دستمزد منطقه ای به عنوان حقوق کارگران کارشناسان بحث های مفصلی داشته اند که در ادامه به  آخرین خبرها از میران حقوق کارگران  را می خوانیم.

اواخر هفته گذشته اعلام شد که حقوق کارکنان با ۶۰درصد افزایش همراه است؛ آیا در مورد کارگران هم این موضوع صدق می‌کند.

 تقریبا دیگر حقوق همه اقشار برای سال آینده مشخص شده جز کارگران و کارکنان بخش خصوصی. براساس آنچه که تاکنون مشخص شده است، حداقل حقوق برای کارکنان دولت حدود ۵میلیون و ۶۰۰هزار تومان است و بازنشسته‌ها نیز با کسر مالیات، حداقل ۵میلیون تومان حقوق می‌گیرند. هرچند حقوق کارگران هنوز مشخص نشده و باید منتظر نتیجه شورای عالی کار بود، اما گفته می‌شود که حقوق کارگران نیز باید حداقل ۵میلیون و ۶۰۰هزار تومان باشد.

هفته گذشته نیز حاجی بابایی، نماینده مجلس اعلام کرد: حداقل حقوق شاغلان در سال آینده ۶۰ درصد افزایش می‌یابد و حداقل حقوق شاغلان و کارکنان در سال آینده پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداقل حقوق بازنشستگان نیز پنج میلیون تومان خواهد بود.

با مطرح شدن این گفته، این سوال مطرح شد که آیا حقوق کارگران نیز افزایش حداقل ۶۰درصدی خواهد داشت یا خیر؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها