کد خبر: 645606
تاریخ انتشار :

محبوبیت مهدی قایدی با سرعت برق و باد

مهدی قایدی ستاره ریزنقش ایرانی شباب الاهلی بیشترین نقش را در جریان برتری تیمش مقابل العروبه داشت.

 محبوبیت مهدی قایدی با سرعت برق و باد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک مهدی قایدی نویدبخش تکرار روزهای خوش استقلال شده است. مهدی قایدی در ابتدای فصل از استقلال جدا شد و راهی شباب الاهلی شد. مهدی قایدی ترک استقلال را در راستایه پیشرفت خود در آینده فوتبالی اعلام کرد. مهدی قایدی و ستاره به محض ورود به امارات وارد زندگی پرحاشیه و جنجالی شده بودند که دلیل اصلی افت مهدی قایدی به شمار می‌رفت.

مهدی قایدی اما از آن روزها فاصله گرفته و در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می‌برد.

تیم فوتبال شباب الاهلی که برای دومین بازی متوالی احمد نوراللهی و مهدی قایدی را به‌صورت همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم آل راشد در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر امارات مقابل العروبه رده سیزدهمی قرار گرفت و با نمایش درخشان ستاره ایرانی خود به برتری دست یافت.

شباب الاهلی برخلاف انتظار گل اول بازی را دریافت کرد ولی خیلی زود با حرکت تماشایی ستاره ریزنقش ایرانی خود که از بین مدافعان حریف عبور کرد تا پاس هم‌تیمی‌اش را دریافت و تبدیل به گل کند، نتیجه را جبران کرده و به بازی برگشت.

مهدی قایدی که تشنه گلزنی دوباره در لیگ برتر امارات بود، پس از چند حرکت خطرناک از جناح چپ زمین، در دقیقه ۲۰ فرار تند و تیزی به بین سه مدافع العروبه داشت و پاس در عمق فِدریکو کارتابیا را گرفت و با شوت سرضرب زمینی به گوشه دروازه زد تا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها