کد خبر: 645637
تاریخ انتشار :

دلیل درخشش مهدی قایدی که بود ؟

مهدی قایدی در اینستاگرام خود درخشش را به ستاره تقدیم کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش گل کوچیک، مدتی بود مهدی قایدی به دلیل حواشی زیاد دچار افت شده بود. ستاره معصومی همسر جنجالی مهدی قایدی است. مهدی قایدی و ستاره یه محض ورود در امارات وارد زندگی پرحاشیه و لاکچری شدند. زندگی خارج از زمین مهدی قایدی به قدری جنجالی بود که روی عملکرد او در زمین فوتبال تاثیر گذاشته بود. مهدی قایدی مدت ها مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود و خبری از درخشش های او در زمین مسابقه نبود.

ستاره سابق خط حمله استقلال این روزها توانسته به فرم ایده‌آلی در ترکیب تیم جدیدش در لیگ امارات دست پیدا کند.

مهدی قایدی ستاره جوان و 23 ساله فوتبال ایران بعد از شوک مهدی علی و نیمکت‌نشینی در سه بازی اخیر شباب الاهلی و دو بار حضور در زمین به عنوان یار جانشین در 10 دقیقه پایانی، روز گذشته در دوئل با العروبه به عنوان یکی از نفرات اصلی ترکیب شباب الاهلی وارد زمین شد.

قایدی که در 10 دقیقه حضورش در بازی هفته گذشته مقابل عجمان توانسته بود گلسازی کند و با پاس‌گل او بود که الاهلی از شکست بیرون از خانه نجات پیدا کرد، به واسطه این درخشش در ترکیب اصلی مقابل العروبه به میدان رفت و نمایشی فوق‌العاده از خود به جای گذاشت و توانست نقش اول را در پیروزی خانگی شاگردان علی ایفا کند.

در شرایطی که الاهلی با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود، باشوی فوتبال ایران با سرعت فوق‌العاده خود توانست از کمند مدافعان العروبه بگذرد و پاس در عمق عالی کارتابیا را به زیبایی به گل تبدیل کرد تا نتیجه تساوی روی اسکوربورد ورزشگاه آل راشد نقش ببندد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها