کد خبر: 645782
تاریخ انتشار :

درد و دل های نیکی کریمی

صحبت های جنجالی نیکی کریمی با همکار قدیمی اش که نشان از رابطه آنها می دهد در فضای مجازی حسابی سرو صدا کرد که درادامه این ویدئو را می بینید.

درد و دل های نیکی کریمی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نیکی کریمی بازیگر مشهور و مطرح سینما و تلویزیون است. نیکی کریمی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد. نیکی کریمی 50 سال دارد. نیکی کریمی طرفداران بسیاری دارد . درادامه نیکی کریمی در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است به همکار قدیمی اش می گوید که من دیگه نمی تونم به این رابطه ادامه بدم که این مسئله مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت .

 

از درگیری لفظی هادی حجازی فر با یک خبرنگار تا اهانت یک منتقد به نیکی کریمی

در این نشست خبری نیکی کریمی به عنوان کارگردان این فیلم درجواب انتقادی که چرا فیلم به زبان ترکی است و زبان اصلی ما فارسی است پاسخی دندان شکن می دهد درادامه نیز عصبانیت هادی حجازی فر که می گوید : حق توهین به تُرک ها نداری، خجالت بکش تو چیکاره‌ای را می بنینید. بحث و گفتگو در مورد فیلم نیکی کریمی که فیلم ها باید به زبان فارسی ساخته بشه و دفاع تند هادی حجازی فر نویسنده و بازیگر فیلم حاشیه های زیادی داشت و درآخر خانم کارگردان در انتهای نشست هم به خاطر احیانا عصبانیت در پاسخگویی عذرخواهی کردند اما جواد عزتی  نیز درمورد زبان ترکی فیلم گفت : پدر و مادرم خیلی زود فوت شدند و نتوانستم زبان تُرکی یاد بگیرم

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها