کد خبر: 645978
تاریخ انتشار :

شیوه دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی

شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت وام‌های خرد تا ۱۰۰ میلیون تومان تنها باید یک نامه کسر از حقوق به اضافه سفته یا چک ارائه کنند.

شیوه دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

کارکنان بخش خصوصی با رتبه A و B که حقوق آنها به بانک مربوطه واریز می‌شود نیز با یک یک ضامن معتبر، سفته یا چک ارائه کنند.

کارکنان بخش خصوصی با رتبه C نیز که حقوق آنها نزد بانک مربوطه واریز می‌شود در دریافت وام‌های ۱۰۰ میلیونی باید یک ضامن معتبر و سفته یا چک به بانک ارائه کنند.

معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت بیش از ۲۶ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال تسهیلات خرد بدون ضامن، توسط ۱۱ بانک دولتی و نیمه دولتی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

بانک صادرات در تازه‌ترین طرح تسهیلاتی خود، وام ‌«مژده» را با هدف تامین نیازهای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و توزیع واحدهای تولیدی، بازرگانی، اصناف و مشاغل رونمایی کرد که مهمترین مزیت آن استفاده از نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصدی این تسهیلات است.

متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت تسهیلات جدید طرح «مژده» بانک صادرات ایران تا نیمه شعبان (٢٧ اسفندماه) مهلت دارند از مزیت‌ وام‌های ارزان‌قیمت این طرح در قالب کارت مرابحه اعتباری با نرخ‌های ترجیحی ٤ تا ١٢ درصد استفاده کنند.

این بانک در تازه‌ترین طرح تسهیلاتی خود، وام ‌«مژده» را با هدف تامین نیازهای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و توزیع واحدهای تولیدی، بازرگانی، اصناف و مشاغل رونمایی کرد که مهمترین مزیت آن استفاده از نرخ ترجیحی ٤ تا ١٢ درصدی این تسهیلات است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها