کد خبر: 646446
تاریخ انتشار :

پاسخ به سوالات متداول خدمات سئو سایت توسط وب وان

پاسخ به سوالات متداول خدمات سئو سایت توسط وب وان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

همه دوست دارند در صفحه اول گوگل باشند، اما همه آن ها لیاقت حضور در آنجا را ندارند! کسب و کار، برند و وب سایت شما باید این شایستگی را کسب کنند. با توجه به پیشرفته شدن الگوریتم های گوگل و افزایش رقابت، برای کسب جایگاه در رتبه های برتر گوگل و کسب ترافیک ارگانیک با کیفیت (هدفمند و دارای نرخ تبدیل) همکاری با یک شرکت خدمات سئو حرفه ای ضروری به نظر می رسد. یکی از این شرکت ها وب وان است که در این پست به چند سوال متداول و پرتکرار صاحبان کسب و کار در مورد خدمات سئو سایت پاسخ داده است.

آیا کسب و کار من باید از خدمات سئو استفاده کند؟

سئو سرمایه گذاری برای آینده شرکت شماست. ترافیک ارگانیک ناشی از خدمات سئو سایت دارای ROI بسیار بالاتری در دراز مدت نسبت به ترافیک پولی است. اگر وب سایت شما در صفحه 1 برای کلمات کلیدی اصلی شما قرار ندارد، بخش بزرگی از پتانسیل آنلاین خود را از دست داده اید و مشتریان خود را به رقبا واگذار می کنید.

آیا کار خود را برون سپاری می کنید؟

برای اطمینان از ارائه بهترین کیفیت خدمات سئو و نظارت مناسب به مشتریان خود، همه کارکنان در دفترشرکت مستقر هستند. شما برای کارشناسان هزینه می پردازید، بنابراین شایسته این هستید که آنها بر سایت شما نظارت کنند.

چقدر طول می کشد تا نتایج سئو مشاهده شود؟

با بیش از 200 سیگنال رتبه بندی مختلف، پیش بینی اینکه چه مدت طول می کشد تا یک وب سایت رنک بگیرد، دشوار است. طبق تجربه ما، مشتریان معمولاً در 90 روز اول در کلمات کلیدی طولانی و برای کلمات کلیدی رقابتی تر در حدود 180 روز، پیشرفت قابل توجهی مشاهده می کنند. سئو یک استراتژی بلند مدت است اما همواره ثابت کرده است که بهترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهد.

آیا باید تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کنم؟

معمولاً برای بهینه سازی صحیح وب سایت شما نیازی به تغییر ساختاری یا طراحی نیست. بیشتر کارهایی که انجام می دهیم در کد یا محتوای هر صفحه است. به طور معمول، اکثر مشتریان تصمیم می گیرند که کارکنان ما تغییرات را انجام دهند. با این حال، ما همچنین می‌توانیم دستورالعمل‌هایی را در صورت تمایل به اجرای آن توسط تیم داخلی شرکت تحت قرارداد، ارائه دهیم.

آیا سئو می تواند فروش یا تماس ها را افزایش دهد؟

بله؛ در فرآیند سئو ما به موتورهای جست و جو کمک میکنیم درک بهتری از محتوای سایت داشته باشند تا بتوانند منطبق ترین پاسخ را برای جست و جو گران ارائه دهند. پاسخ به نیاز کاربر رمز موفقیت در سئو و افزایش ترافیک ارگانیک است. این افزایش ترافیک منجر به آگاهی بیشتر مشتریان بالقوه در مورد محصولات یا خدمات شما می شود. تعداد بسیار کمی از خدمات بازاریابی مانند سئو می توانند کیفیت قابل مقایسه ای از بازگشت سرمایه را ارائه دهند.

آیا می توانید به وب سایت ها در مورد پنالتی گوگل کمک کنید؟

بله؛ ما در رفع انواع جریمه های گوگل بسیار موفق بوده ایم. اگر وب‌سایت شما با مشکل پنالتی مواجه است، لطفاً با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می‌توانیم به بازگرداندن وب‌سایت شما به وضعیت نرمال کمک کنیم.

چگونه تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید؟

ما از ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در همه حوزه ها استفاده می کنیم. برای هر کلمه کلیدی، ما به دنبال تعیین حجم جستجو، ارتباط با کسب و کار مشتری، احتمال اینکه آنها به فروش منجر شوند و همچنین رقابت کلمه کلیدی می‌پردازیم.

آیا برای سایت های فروشگاهی هم سئو انجام می دهید؟

بله. وب سایت های فروشگاهی مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد خود را دارند، اما روش های امتحان پس داده ما، بارها و بارها منجر به نتایج خارق العاده ای شده اند.

سئو چیست؟

سئو به معنای بهینه سازی و مهندسی محتوای صفحات وب بر اساس فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جست و جو از جمله گوگل است و هر سایتی این استاندارها رو بهتر پیاده سازی کند، در نتایج گوگل رتبه بالاتری خواهد داشت. سئو استفاده از استراتژی های مختلف برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت در نتایج گوگل است. این استراتژی‌ها به طور کلی از سئو داخلی، تولید محتوای با کیفیت و ساخت بک لینک قدرتمند تشکیل شده است. سئو بخش مهمی از هر پلن بازاریابی آنلاین است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مفهوم SEO و پاسخ به سوال سئو چیست، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://webone.co/fa/مقالات/سئو-چیست

SEO و PPC چه تفاوتی دارند؟

سئو یک استراتژی بازاریابی برای افزایش ترافیک ارگانیک است. این استراتژی معمولاً در طول زمان در مقایسه با جستجوی پولی، بازگشت سرمایه (ROI) بهتری دارد. مزیت PPC این است که می توانید سریع ترافیک جذب کنید. SEO و PPC هر دو استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای هر کسب و کاری هستند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی برای شما مناسب است، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

هزینه سئو چقدر است؟

هزینه سئو بسته به کلمات کلیدی درخواستی، تاریخچه وب سایت شما، صنعت و میزان فعالیت و هزینه مورد نیاز برای دستیابی به اهداف شما متفاوت است. ما با مشاغل در هر اندازه، بزرگ و کوچک کار می کنیم و راه حل های مقرون به صرفه ای داریم که نتایج واقعی را ارائه می دهد. مشاوران ما نیازهای شما را ارزیابی خواهند کرد تا یک استراتژی برنده برای شما ایجاد کنند. برای مشاوره رایگان و قیمت با ما تماس بگیرید.

اگر یک وب سایت دارید و کسب رتبه های برتر گوگل را حق کسب و کار خود می دانید، با شرکت خدمات سئو و طراحی سایت وب وان (https://webone.co/)  تماس بگیرید. وب وان با سال ها تجربه و نمونه کارهای قوی گزینه مناسبی برای انجام سئو سایت شما است. از طریق راه های ارتباطی زیر، میتوانید با متخصصان وب وان در ارتباط باشید:

آدرس: میدان آرژانتین - خیابان بخارست - خیابان دوم - پلاک 8 - طبقه 4 -واحد 10

تلفن: 41658-021

ایمیل : info@weboe.co

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها