کد خبر: 646466
تاریخ انتشار :

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز | لیست قیمتی انواع گوشی سامسونگ ، شیائومی و اپل | جدیدترین مدل های گوشی شیائومی و سامسونگ به بازار آمد

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۸ اسفند را مشاهده می‌کنید.


قیمت گوشی موبایل در بازار امروز | لیست قیمتی انواع گوشی سامسونگ ، شیائومی و اپل | جدیدترین مدل های گوشی شیائومی و سامسونگ به بازار آمد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت گوشی موبایل به تبع قیمت دلار تغییر می کند و قیمت گوشی موبایل در روزهای اخیر روزهای پرتنشی را گذرانده که در جدول‌های زیر، قیمت گوشی موبایل که شیائومی یکی از پر فروش ترین های بازار هستند را بررسی می کنیم که البته قیمت گوشی موبایل ممکن است در یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز تفاوت‌هایی داشته باشدکه در این گزارش به بررسی قیمت انواع گوشی موبایل در بازار پرداخته ایم. قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ 8اسفند را مشاهده می‌کنید.

امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ ۸ اسفند جلب می کنیم.

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها