کد خبر: 646572
تاریخ انتشار :

چه زمانی برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی اقدام کنیم؟

چه زمانی برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی اقدام کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی ایده خلاقانه ای است و به شما کمک می کند تا هر چه زودتر به آنچه می خواهید برسید و سود و درآمد خود را افزایش دهید. اما طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به کسب و کارهایی پیشنهاد می شود که بودجه کافی برای سرمایه گذاری در بخش دیجیتال مارکتینگ را دارند و یا سایت آنها مدتی است که بالا آمده است و درآمد قابل توجهی دارند و اکنون می خواهند با ارتقا آن درآمد خود را نیز بالا ببرند. طراحی وب سایت باید هوشمندانه صورت گیرد تا به موفقیت کسب و کارها کمک کند. همچنین، شما باید هزینه و قیمت پشتیبانی سایت را بپردازید تا سایت خود را بالا نگه دارید و آن را در مقابل چشم مشتریان بالقوه قرار دهید.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

ممکن است شما به این فکر بیافتید که هر چه زودتر فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. اما این سوال برایتان پیش بیاید که کدام طراحی وب سایت فروشگاهی برای شما مناسب است. کارشناسان به این صورت به این سوال پاسخ می دهند. اگر فروشگاه شما کوچک است و آیتم های کوچکی در آن قرار داده می شود، می توانید کار خود را با طراحی وب سایت پایه شروع کنید. اما اگر کسب و کار شما بزرگ است و آیتم های زیادی دارید که به مشتریان خود عرضه بدهید، طراحی سایت فروشگاهی ویژه گزینه هوشمندانه ای برای جذب مشتری است.

طراحی سایت فروشگاهی ویژه شامل چه مواردی می شود؟

وقتی تصمیم می گیرید تا سایت فروشگاهی به صورت ویژه برای شما طراحی شود، در واقع، تصمیم می گیرید تا آیتم های ویژه ای به سایت شما افزوده شود. برخی از این آیتم ها که در طراحی وب سایت ویژه برای فروشگاه های اینترنتی به کار می روند به شرح زیرند:

  • قابلیت ارسال نوتیفیکیشن
  • گزارش گیری از محصولات در طول یک ماه
  • امکان لغو سفارش توسط کاربر
  • مدیریت محصولات
  • پیشنهادات اختصاصی محصولات
  • قابلیت افزودن پاسخ دهی به کاربران
  • دانلود فایل اختصاصی برای هر محصول
  • ثبت و محاسبه پیشرفته هزینه پست
  • نمایش قیمت های متفاوت برای کاربران عادی و ویژه

البته بهتر است بدانید طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی شامل موارد دیگری نیز می شود که به سفارش صاحب سایت به این لیست افزوده می شود و خدمات متعددی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

آیا هزینه طراحی سایت فروشگاهی ویژه بالاست؟

شاید اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که آیا هزینه طراحی سایت اختصاصی بالاست. بهتر است بدانید با توجه به این موضوع که توسعه دهنده سایت مجبور است آیتم های ویژه ای را طراحی و کد نویسی کند تا بتواند به شما کمک کند به آنچه می خواهید برسید، هزینه طراحی وب سایت اختصاصی بی شک بالاتر است. به همین دلیل توصیه می شود در صورتی که هزینه اینکار را ندارید، ابتدا هزینه طراحی سایت پایه را بپردازید و پس از آنکه توسط مشتریان بالقوه شناسایی شدید، برای طراحی سایت ویژه و اختصاصی خود اقدام نمایید.

5

برای طراحی سایت ویژه از چه زبان برنامه نویسی استفاده می شود؟

یکی از سوالات پرتکراری که صاحبان کسب و کار در زمان طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی می پرسند در این باره است که برای برنامه نویسی این سایت ها از چه زبانی استفاده می شود! بهتر است بدانید شما می توانید سایت های خود را با زبان برنامه نویسی پایتون یا پی اچ پی بالا بیاورید و یا می توانید از پلت فرم های آماده مانند وردپرس استفاده کنید. اینکه کدام این زبان ها و یا پلت فرم ها برای شما مناسب است به ماهیت کارتان بستگی دارد. در این باره بهتر است با یک متخصص طراحی وب سایت مشورت نمایید.

قیمت پشتیبانی سایت چقدر است؟

پس از آنکه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به پایان رسید، نوبت به پشتیبانی سایت می رسد. باید بدانید اگر پشتیبانی سایت به درستی صورت نگیرد، سایت شما هرگز در مقابل چشم مشتریان بالقوه نمایش داده نمی شود و همین امر مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد. قیمت پشتیبانی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما مسئله مهم این است که شما قیمت پشتیبانی سایت را از شرکت های معتبر استعلام کنید و کار خود را به شرکت های معتبر بسپارید. این امر نقش بسیار مهمی در موفقیت سایت شما دارد.

6

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید سایت اختصاصی برای کسب و کارهایی مناسب است که کالاهای زیادی دارند و می خواهند محصولات متعددی را در مقابل چشم کاربران بگذارند. در این صورت باید امکانات ویژه ای را در سایت در نظر بگیرند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند. همین امر می تواند منجر به افزایش سود و درآمد شود و این امر نقش بسیار مهمی در برندینگ و موفقیت کسب و کارها دارد. اگر می خواهید برای طراحی سایت فروشگاه اختصاصی و طراحی وب سایت اقدام کنید و یا می خواهید قیمت پشتیبانی سایت را استعلام نمایید، بهتر است با مراکز معتبر مانند ایران سایت iransite.com در ارتباط باشید. این سایت سابقه درخشانی در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارد و به شما کمک می کند بدرخشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها