کد خبر: 646611
تاریخ انتشار :

استوری عجیب سردار آزمون از مرگ زهره فکور صبور | کلید راز مرگ خودخواسته خانم بازیگر در دستان سردار

سردار آزمون به خودکشی شوکه کننده زهره فکور صبور واکنش نشان داد.

استوری عجیب سردار آزمون از مرگ زهره فکور صبور | کلید راز مرگ خودخواسته خانم بازیگر در دستان سردار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار آزمون متولد 11 دی ماه 1373 است. سردار آزمون در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. سردار آزمون یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدر سردار آزمون، خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادر سردار آزمون خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

مهاجم محبوب تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه به همراه خانواده اش سفری به کیش داشته است که تصویری از آن را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه عکسی از سفر سردار آزمون و نامزدش آناهیتا به کیش را مشاهده کنید.

سردار آزمون و نامزدش

سردار آزمونمهاجم محبوب تیم ملی و زنیت روسیه از تعطیلات لیگ خود کمال استفاده را در ایران کرده و به همراه آناهیتا به کیش سفر کرده وی در صحفه شخصی اش نوشت : سفر به کیش یکی از بهترین خاطراتم شد

واکنش سردار آزمون به خودکشی زهره فکور 

سردار آزمون به خودکشی شوکه کننده زهره فکور صبور واکنش نشان داد.

سردار آزمونزهره فکور صبور بازیگر سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون روز گذشته درگذشت. زهره فکور صبور با اعلام پلیس بر اثر مصرف بی رویه قرص درگذشته است. خودکشی زهره فکور صبور تیتر یک تمام رسانه ها در روز گذشته بود. این اتفاق تلخ برای زهره فکور صبور با واکنش بسیاری از هنرمندان و افراد سرشناس روبه رو شد و با سیل پیام ها و تسلیت ها رو به رو شد. سردار آزمون اما انگشت اتهام را به سوی یک خبرنگار گرفت و او را علت اصلی خودکشی زهره فکور صبور دانست.

هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر ساعت هشت شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها