کد خبر: 646622
تاریخ انتشار :

امن خبر خوش برای وام فوری ۱۰۰ میلیونی | وام فوری به چه کسانی تعلق میگیرد

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به اقشار کارمندی و بازنشستگان تسهیل شد، گفت: این تسهیلات و وام‌ها برای کارکنان و کارمندان دولتی بدون ضامن ارایه می‌شود.

امن
خبر خوش برای وام فوری ۱۰۰ میلیونی | وام فوری به چه کسانی تعلق میگیرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

ذبیح‌الله سلمانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دستور اکید و صریح وزیر اقتصاد روند پرداخت تسهیلات خرد تا سقف 100 میلیون تومان به اقشار کارمندی و بازنشستگان تسهیل شده و طی یک ماه اخیر فقط 100 هزار فقره از این تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات و وام‌ها برای کارکنان و کارمندان دولتی بدون ضامن ارایه می‌شود،‌ اضافه کرد: هیچ مدیر بانکی حق ندارد بابت وام‌های خرد از کارمندان یا بازنشستگان ضامن بخواهد و اگر مدیری در این حوزه از دستورالعمل وزارت اقتصاد و دارایی سرپیچی کند، برکنار می‌شود. همچنان که در یک ماه گذشته چند مدیر بانک به دلیل خودداری از پرداخت تسهیلات خرد برکنار شدند.

سلمانی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های نظارتی زیر مجموعه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی را فعال کردیم تا امر تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد را رصد کنند و به همین خاطر مدیران بانکی متخلف در این حوزه خیلی زود شناسایی می‌شوند و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها