کد خبر: 646994
تاریخ انتشار :

حیوان خانگی عجیب مریم معصومی

مریم معصومی عکسی در کنار حیوان خانگی اش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است


حیوان خانگی عجیب مریم معصومی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مریم معصومی عکسی از خودش با لباس ورزشی منتشر کرده است که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است . مریم معصومی ادعا می کند که از سالها قبل بسیار خواستگار داشته اما ترجیحش اینست که تنها بماند. مریم معصومی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است. مریم معصومی با بازی در سریال بانوی عمارت بیش از پیش درخشید و شهرتش زیاد شد. مریم معصومی می گوید از ترس طلاق بعد از ازدواج تن به این کار نمیدهم.مریم معصومی استوری های سوال و جوابی در اینستاگرام منتشر کرده است که به حاشیه ازدواج او بیشتر دامن زده و کاربران فضای مجازی بر این اعتقادند که مریم معصومی ازدواج کرده است و این خبر  را علنی نکرده است.

بیوگرافی مریم معصومی

 مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد.دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغ التحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

بازیگری مریم معصومی

او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها