کد خبر: 647001
تاریخ انتشار :

دلنوشته های فریبانادری در صفحه اینستاگرامش

فریبا نادری از بازیگران شناخته شده ایرانی می باشد که خیلی هم در فضای مجازی اکتیو و فعال است به تازگی با انتشار عکس خودش از عشق نوشت.

دلنوشته های فریبانادری در صفحه اینستاگرامش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فریبا نادری بازیگر معروف و محبوبی است که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته است. فریبا نادری از چهره های کم حاشیه ای می باشد که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد فریبا نادری  به تازگی هم خیلی بیشتر شده جوری که فریبا نادری ظاهرا اگر یک روز عکسی از خود منتشر نکنند، روزشان شب نخواهد شد!

فریبا نادری از دسته خانم های بازیگری می باشد که اعتیاد زیادی به فیلتر های اینستایی دارد چرا که چنین چهره هایی احتمالا توجه بیشتری را جلب خواهند کرد. فریبا نادری نیز در چند وقت اخیر با انتشار تصاویر خود با هشتگ و کپشن هایی عجیب گاها در تلاش برای جلب توجه دارد اما خب به سبک خودش!

فریبا نادری از چهره های نچرال سینما نیست اما خب ظاهرا فیلتر و ادیت های اینستایی اعتماد به نفس خیلی از خانم هارو کم کرده. این حرکت بین بازیگران ناجور تره چون مردم اون هارو از قبل دیده اند و چهره تغییر کردشون رو به خوبی متوجه میشن.

فریبا نادری همانطور که گفتیم راه به راه تصاویر خود را منتشر می کند حتی اگر قدیمی باشند. وی تازگی نیز عکسی از سال گذشته که در حال گریم برای فیلم خائن کشی بودند را منتشر کرد.

اما فریبا نادری پستی دیگر گذاشت و با متنی کوتاه از عشق نوشت. وی با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت (و البته استیکر قلب): یک ساعت عشق صد جهان بیش ارزد

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریال ستایش معروف شد و به شهرت رسید و به عبارتی ره صد ساله را یک شبه رفت این روزها حضور پررنگی در اینستاگرام و فضای مجازی دارد.

فریبا خانم نادری بعد از اینکه مدتی پیش لایو بدون فیلتر گذاشته بود و صحبت هایی که در خصوص صورت اش شده بود حاشیه ساز شده بود این بار برای اینکه از دیگر شاخ های مجازی عقب نیوفتد و همچنان در کانون توجه فالوورهای باشد یک استوری در تخت خواب منتشر کرد.

به نظر می رسد خانم های سلبریتی برای راضی نگه اشتن فالوورهای شان کمک کم دارن وارد فضای خصوص و شخصی زندگی شان هم می شوند. در واقع استوری و پست در تخت خواب پدیده ای است که به تازگی در بین خانم های شاخ اینستاگرام رواج پیدا کرده پیش گام این موضوع صبا خانم راد است که با استوری هایی که از اتاق خوابش منتشر کرد خبر ساز شد.

فریبا نادری در حال حاضر همسری پولدار دارد و اصلا نصف شهرت خانم بازیگر در فضای مجازی برای خانه مجللی است که در برنامه "شام ایرانی" نشان همه داد! فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و ظاهرا اینطور که معلوم است بازیگران یا ازدواج نمی کنند یا چند باری ازدواج کرئده اند و تعداد زوج هایی مثل جواد عزتی و مه لقا باقری که سال هاست باهم زندگی می کنند و کم حاشیه هستند کم است!

اما برگردیم سر فریبا نادری که در سن 19 سالگی با مسعود رسام کارگردان معر.وف ازدواج کرد. خانم بازیگر عاشق شد آن هم عاشق مردی که 27 سال ازش بزرگتر بود اما طندگی خوبی را داشتند تا اینکه مسعود رسام بر اثر سرطان درگذشت. فریبا نادری نیز سال سال ها ازدواج نکرد تا اینکه با آقای مهرداد طباطبایی آشنا شد و خانم بازیگردوباره به جرگه متاهلین پیوست. همسر دوم این بازیگر نیز مردی ثروتمند است که ثمره این ازدواج هم دختری به نام یارا می باشد.

اما ازدواج دوم خانم بازیگر هم حواشی خاص خود را داشت. 

فریبا نادری: از شوهرم خواستم بیاد منو بگیره!

اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها