کد خبر: 647042
تاریخ انتشار :

عکس و متن عجیب خانم بازیگر برای سحر زکریا

شهره سلطانی پس زیر را برای سحر زکریا منتشر کرده است.

عکس و متن عجیب خانم بازیگر برای سحر زکریا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سحر زکریا را مردم با سریال پاورچین می‌شناسند . سحر زکریا در چند سال اخیر بسیار کم‌کار شده و فعالیتی در سینما و تلویزیون ندارد. خیلی وقت بود که از سحر زکریا خبری در فضای مجازی وجود نداشت تا اینکه انتشار لایو های اینستاگرامی از این بازیگر باعث شد که بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار بگیرد.  لایوهای سحر زکریا به شدت انتقادی بوده و سخنانش به مهران مدیری بود که سالها با او همکاری کرد اما دیگر به او پیشنهاد کار نمی دهد بعد از انتقادات بسیاری از کاربران فضای مجازی به اینستاگرام او رفته و اقدام به توهین و فحاشی کردند تا جایی که سحر زکریا تصمیم گرفت دیگر به اینستاگرام نیاید.

شهره سلطانی پس زیر را برای سحر زکریا منتشر کرده است.

  سحر زکریاسحر زکریا چگونه بازیگر شد؟

وی از دهه هفتاد با بازی در سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده وارد عرصه سینما و بازیگری شد.

بعد از بازی در چند فیلم در نهایت در کارهای مهران مدیری به شهرت رسید.

 

بازی های قبلی او دیده نشدند تا با حضور در سریال های مدیری به یکی از چهره های مشهور و مطرح سینمای ایران تبدیل شد.

سوابق هنری سحر زکریا

سریال هایی چون قطار ابدی و نقش مهم و شاخص وی در مجموعه تلویزیونی پاورچین سکوی پرتابش به سمت شهرت و محبوبیت شد و تا جایی که وی با نام های یاس منگولا و مهتاب شناخته شد.

بیوگرافی سحر زکریا بازیگر و همسرش + عکس های جدید سحر زکریا

مرد دو هزار چهره و سریال نمایش خانگی قهوه تلخ از جمله نقش های معروفش می باشد.

خانم ذکریا همیشه نقش پارتنر مدیری را بازی کرده و به گفته خودش باعث افتخارم بوده که همیشه نقش نقابل و پارتنر آقای مهران مدیری را بازی کرده ام.

زکریا بیشتر به نقش های جدی علاقه دارد اما همیشه پیشنهادهایش کارهای طنز بوده است.

سحر زکریا در آستانه دهه پنجاه سالگی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سحر زکریااو علت ازدواج نکردن را شکیت عشقی و سرخوردگی و در جایی نداشتن فرصت ازدواج و انتخاب اعلام کرده است.

بازیگر ایرانی گفته است : من هیچوقت آرزوی پوشیدن لباس عروس و ازدواج کردن را نداشتم اما همیشه دلم میخواست یک زن موفق و مستقل باشم.

از جمله ورزش ها و سرگرمی های ایشان ورزش کیک بوکسینگ و ایروبیک و شنا بوده که بطور حرفه ای چند سالی است دنبال می کند.

عمل جراحی بینی سحر زکریا

او در ادامه گفته های خود گفت: بشدت از جراحی بینی‌ام ناراضی و پشیمانم.

از فرم و مدل آن خوشم نمی آید و الان می گویم کاش هیچوقت عمل بینی نمیکردم.

گفتگو با سحر زکریا

خانم زکریا مدتی است حضور شما چه در تلویزیون و چه در سینما کمرنگ شده است. علت این کم‌کاری چیست؟

– متاسفانه شرایط کار نسبت به سابق تغییر کرده است. کارهایی که در تلویزیون و سینما به ما پیشنهاد می شود نسبت به گذشته کمتر شده و آن چه هم که پیشنهاد می کنند از نظر دستمزد چندان راضی‌کننده نیست، به همین دلیل مدتی است که از پذیرفتن کار چه در تلویزیون و چه در سینما سر باز می زنم. ولی در حال حاضر مشغول کار در سریال شبکه نمایش خانگی «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری هستم. در کنار آن نیز به تازگی بازی در 2 تله فیلم را با نام های «دیوار» به کارگردانی فرشید سلیمی و «رویای خواب» به کارگردانی جواد مزدآبادی را به پایان رسانده ام.

به هر حال این روزها ترجیح می‌دهم گزیده‌تر کار کنم و در هر فیلم و یا تله‌فیلمی حضور نداشته باشم.

همچنین ببینید: گلایه سحر زکریا از مهران مدیری

*سحر زکریا معمولا در مجموعه‌های طنز مهران مدیری حضور داشته و تنها غیبت شما در آثار مدیری، مجموعه «ویلای من» است. علت عدم همکاری شما با مهران مدیری در این پروژه چه بود؟

– زمانی که مهران مدیری ساخت سریال «ویلای من» را آغاز کرد، من سر فیلمبرداری سریال «میلیاردها» بودم و فیلمبرداری این مجموعه همزمان با هم انجام شد، به همین دلیل نتوانستم در این مجموعه با مهران مدیری همکاری کنم، البته تقریبا در تمام مجموعه های طنز مدیری حضور داشته و «ویلای من» تنها مجموعه ای است که در آن با مدیری همکاری نکردم.

سحر زکریاخوشبختانه سر فیلمبرداری «شوخی کردم» آزاد بودم و پیشنهاد بازی در این مجموعه را پذیرفتم.

– «شوخی کردم» را می‌توان یک نوستالوژی از دوران ساخت مجموعه هایی چون «ساعت خوش» دانست. در این مجموعه 60 بازیگر حضور دارند و داستان های آن برخلاف مجموعه های قبلی، آیتمی است و به همین دلیل فشار کمتری بر روی بازیگر وجود دارد.

گاه ممکن است در یک قسمت یک بازیگر حضور پررنگ داشته باشد و گاه ممکن است در یک یا چند قسمت حضور نداشته باشد، اما مسئله جالب این است که می توان همه دوستان و بازیگرانی را که در حوزه طنز در سینما و تلویزیون کار کرده‌اند، در این مجموعه دید.

*برخلاف چهره جدی‌ای که شما دارید، بیشتر در مجموعه های طنز حضور داشتید. آیا این حضور در آثار طنز جزو علایق شخصی شما است؟

– برخلاف حضورم در آثار طنز، بازی در نقش های جدی را بیشتر دوست دارم. من کاملا اتفاقی به طنز کشیده شدم. مهران مدیری برای مجموعه «پاورچین» به من زنگ زد، زمانی که به دفتر مدیری رفتم، متوجه شدم مجموعه کاملا طنز است و من باید نقشی طنز را ایفا کنم. همان لحظه به مهران مدیری گفتم که به هیچ عنوان در این مجموعه بازی نمی کنم چراکه بازی در آثار طنز با روحیه من سازگار نیست، اما مهران مدیری به من گفت که به دنبال یک چهره کاملا جدی برای این مجموعه است و همین مسئله سبب شد تا با مجموعه «پاورچین» به دنیای طنز قدم بگذارم

بیوگرافی سحر زکریا و همسرش.

چندان از نقش های خود در فیلم ها و مجموعه های طنز راضی نیستم و فکر می کنم در نقش های جدی بهتر ظاهر می شوم. اما متاسفانه به دلیل حضور در آثار طنز، کمتر پیشنهاد بازی در نقش های جدی به من داده می شود. این مشکل تنها شامل من نمی شود. متاسفانه در سینما و تلویزیون ایران جا افتاده است که اگر بازیگری وارد حوزه طنز شود، دیگر نمی تواند در یک نقش جدی حضور داشته باشد. این در حالی است که در سینمای هالیوود این طور نیست و بازیگران فرصت بازی در هر نقشی را خواهند داشت.

به هر حال من به عنوان یک بازیگر از طریق بازی در آثاری که به من پیشنهاد می شود، امرار معاش می کنم و مجبور به بازی در کارهایی که به من پیشنهاد می شود، هستم. البته کار با مهران مدیری برای من همیشه خوشایند بوده است و تنها در مجموعه های طنز مدیری حضور دارم

بیماری سحر زکریا چیست

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحه اینستاگرامش خبر از بیماری خود داد و در این ویدئو می گوید چند ماهی است در ناحیه گلو و حنجره درد شدیدی دارد و دچار بیماری سختی شده است.

سحر زکریا از سال گذشته با اعتراضات و انتقادهایی علیه مهران مدیری و جنجال های خود باعث شد تا به بازیگر پر حاشیه تبدیل شود.

زکریا در اخیرا با ویدئوها و صحبت هایی که علیه مهران مدیری مطرح کرده، به سطر اخبار آمده بود. او در مهر ماه گذشته، پست‌های انتقادی تندی علیه فساد در سینمای ایران و مافیای سینما در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با مدیران رسانه ملی را در کارنامه خود دارد در همین رابطه می‌گوید: “محدودیت‌هایی در تلویزیون اعمال می‌شود که اصلا قابل تعریف نیستند. زنان در کار‌های طنز اصلاً نمی‌توانند خودشان را نشان دهند و دیالوگ‌ها و کاراکتر‌های خوب همیشه برای آقایان است. ”

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها