کد خبر: 646807
تاریخ انتشار :

واکنش عمو پورنگ به تعداد فالورهای زهره فکور صبور | گلایه های داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی به درگذشت زهره فکور صبور واکنش جالبی نشان داد.


واکنش عمو پورنگ به تعداد فالورهای زهره فکور صبور | گلایه های داریوش فرضیایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک زهره فکور صبور بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون روز پنجشنبه درگذشت. علت فوت زهره فکور صبور خودکشی اعلام شده است. زهره فکور صبور با خوردن 100 قرص مسکن به زندگی خود پایان داد. این اقدام زهره فکور صبور شوک عجیبی به سینما و تلویزیون ایران وارد کرد. داریوش فرضیایی در واکنش به افزایش تعداد فالورهای زهره فکور صبور در اینستاگرام واکنش نشان داد و در لایو خود اعلام کرد تا وقتی زنده هستیم قدر بدونیم نه اینکه بعد از فوت عکس ها دو نفرمون استوری کنیم یا فــالو کنیم کسیو!

زهره فکور صبور‌ بازیگر سینما و تلویزیون ایران صبح امروز بر اثر مصمومیت دارویی درگذشت.

باندبازی در سینما و تلویزیون به انتقادی همگانی تبدیل شده که بسیاری از هنرمندان به آن اشاره می‌کنند؛ فکورصبور در آخرین گفت‌وگو، خیلی صریح دست روی این موضوع گذاشت.

یکی از نکاتی که در سینمایِ ایران، هنرمندان کاربلد را رنج می‌دهد موضوع باندبازی، گروه‌بازی و رفتارِ‌ اسپانسرگونه تهیه‌کنندگان با بازیگران است. بارها هنرمندان بسیاری درباره این موضوع صحبت کرده‌اند؛ مرحوم ماه چهره خلیلی با آن کارنامه و سوابق ارزشمند در حوزه سینما و تلویزیون، در گفت‌وگویی که با تسنیم داشت صریحاً واردِ این موضوع شد.

او حتی این باندبازی را منوط به متضرر شدن بازیگران ندانست و به این نکته اشاره کرد: "اطلاع دارم با توجه به باندبازی‌های موجود در سینما، یکسری افراد به شکل گروهی سرکار حاضر می‌شوند مانند اینکه گروهی که سر یک کار با هم هستند سر کار بعدی هم با یکدیگر حضور پیدا می‌کنند. موضوع کار کردن به واسطه روابط موجود در سینما نه تنها در مورد بازیگران بلکه در مورد فیلمبردار، گریمور و یا عوامل دیگر هم صدق می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها