کد خبر: 647069
تاریخ انتشار :

ماجرای توهین به زن سپهر حیدری | سپهر حیدری طرف را بازداشت کرد

شکایت سپهر حیدری از مهدی فنونی‌زاده موجب بازداشت این پیشکسوت شده بود؛ البته ماجرا با وساطت برخی پیشکسوتان و یک عذرخواهی مجازی ختم به خیر شد.

ماجرای توهین به زن سپهر حیدری | سپهر حیدری طرف را بازداشت کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک ماجرای کری خوانی سپهر حیدری و مهدی فنونی‌زاده مربوط به امروز و دیروز نیست. از چند ماه قبل سپهر حیدری و مهدی فنونی زاده در فضای مجازی برای یکدیگر کری خوانی می‌کردند. دعوای سپهر حیدری و فنونی زاده به توهین های زشت اینستاگرامی هم کشیده شد. پیشکسوت استقلال ر دعوا حتی پای زن سپهر حیدری را هم به میان آورد. سپهر حیدری همواره اعلام کرده بود که خانواده اش خط قرمز اوست.

در آن زمان ماجرا وسعت زیادی پیدا کرد و اختلاف دو طرف بالا گرفت اما بعد از چند روز در نهایت همه چیز تمام شد. وقتی برخی پیشکسوتان از فنونی‌زاده و حیدری خواستند که به این جنجال مجازی پایان بدهند، آنها نیز در نهایت راضی شدند که دیگر مطلبی را در صفحات شخصی‌شان علیه یکدیگر منتشر نکنند اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این ماجرا چند ماه بعد ادامه‌دار شود و کار به بازداشت فنونی‌زاده نیز بکشد!

ماجرا از این قرار است که چندی قبل مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال در صفحه شخصی‌اش با برخی نزدیکان خود لایو اینستاگرامی را ترتیب داد. در جریان این لایو و در لابه لای صحبت های مطرح شده درباره استقلال، فنونی‌زاده بار دیگر توهین هایی را به سپهر حیدری و همسر این پیشکسوت پرسپولیس نسبت داد که اینبار دیگر خبری از پاسخ اینستاگرامی کاپیتان سابق سرخ‌ها نبود.

حیدری بلافاصله مساله این لایو جنجالی را از طریق پلیس فتا پیگیری و اقدام به طرح شکایت علیه فنونی‌زاده کرد. با به جریان افتادن پرونده شکایت حیدری از فنونی‌زاده در پلیس سایبری و محکومیت پیشکسوت آبی ها توسط دادگاه، قاضی پرونده قرار بازداشت برای وی صادر کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها