کد خبر: 647164
تاریخ انتشار :

خبر داغ برای سود سهام عدالت | گرو کشی سود سهام عدالت

سود سهام عدالت سال ۹۹ طبق اعلام مسئولان متولی، تا پیش از سال نو واریز می شود.

خبر داغ برای سود سهام عدالت | گرو کشی سود سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز شود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود. باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

 احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست شورایعالی استان گلستان خبر واریز سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند را به مردم داد. 

سهام عدالتی که علاوه بر تاریخ های مختلف واریز، رقم های متفاوتی بسته به میزان سهامداری افراد نیز بیان شده است.

فرهانیان مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: مبلغ سود بستگی به شرکت‌های سرمایه پذیر دارد پرتفوی سهام عدالت بسیار متفاوت است و برخی ها درصد‌ی از سهام خود را به فروش رسانده اندو بر اساس پرتفوی موجود سود دریافت می‌کنند.

همچنان گمانه زنی ها بر سر روند واریز مانند سال های قبل(دو مرحله ای) وجود دارد که اصلی ترین دلیل این نوع واریز به پرداخت سهم سود شرکت های سهام عدالت به سپرده گذاری مرکزی است؛ موضوعی که آقای مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از آن سخن می گوید.

به گفته او برخی از شرکت ها در واریز سهم خود در سود سهام عدالت تاخیر دارند که ما از طریق قانون وارد گفتمان با این شرکت ها برای جمع آوری وجود شده ایم.  مخابرات نیز از جمله این شرکت هاست که هنوز سود خود را واریز نکرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها