کد خبر: 647166
تاریخ انتشار :

قیمت دلار ریخت|قیمت دلار امروز دوشنبه 16 اسفند 1400

دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۳۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۴,۴۷۷ تومان معامله شد.

قیمت دلار ریخت|قیمت دلار امروز دوشنبه 16 اسفند 1400
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کاهش قیمت دلار نسبت به دیروز. ادامه روند نزولی قیمت دلار. آیا قیمت دلار در کانال 24 هزارتومان میماند؟مقایسه قیمت دلار با روز های گذشته.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۴,۵۶۲ (بیست و چهار هزار و پانصد و شصت و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۰۷ مارچ ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۳۴ درصدی به ۲۴,۴۷۷ (بیست و چهار هزار و چهارصد و هفتاد و هفت ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۴,۳۳۳ (بیست و چهار هزار و سیصد و سی و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۰۷ مارچ ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۵۴ درصدی به ۲۴,۲۰۰ (بیست و چهار هزار و دویست ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۴,۴۶۳ (بیست و چهار هزار و چهارصد و شصت و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۰۷ مارچ ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۹۹ درصدی به ۲۴,۲۲۱ (بیست و چهار هزار و دویست و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۲۰,۳۰۵ (بیست هزار و سیصد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۰۷ مارچ ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۶۹ درصدی به ۱۹,۹۶۷ (نوزده هزار و نهصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها