کد خبر: 647170
تاریخ انتشار :

واکنش جنجالی مجری معروف به درگذشت زهره فکور صبور | زهره فکور صبور من را آتش زد!

فرازد حسنی به درگذشت زهره فکور صبور واکنش جالبی نشان داد.

واکنش جنجالی مجری معروف به درگذشت زهره فکور صبور | زهره فکور صبور من را آتش زد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک زهره فکور صبور روز پنجشنبه درگذشت. زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون ایران با خوردن قزص به زمدگی خود پایان داد. زهره فکور صبور در دهه70/80 یکی از بازیگران پرار سینما و تلویزیون ایران بود. علت خودکشی زهره فکور صبور مشخص نیست ولی گویا به مشکلاتی در زندگی خصوصی این بازیگر برمی‌گردد. فرزاد حسنی با انتشار ویدئویی در کنار زهره فکور صبور نوشت که از شنیدن این خبر آتش گرفتم.

روز گذشته زهره فکور صبور بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون درگذشت. حواشی زیادی پیرامون مرگ زهره فکور صبور وجود داشت. ابتدا مصمومیت دارویی علت درگذشت زهره فکور صبور اعلام شد. با تحقیقات پلیس مشخص شد زهره فکور صبور 100 قرص مسکن خورده است و علت درگذشت او خودکشی بوده است. علت خودکشی زهره فکور صبور اما این مدت با نام فردی که در شبکه های معاند به بلاگری فعالیت دارد گره خورده است.

گفته می‌شود امین فردین که در شبکه‌های مجازی دست به افشاگری می‌زند یکی از عاملان این مرگ تلخ است

حمید فراهانی راد در اینستاگرامش نوشت: متاسفانه با خبر شدم گویا دلیل اصلی خودکشی خانم زهره فکور صبور، حرف‌های خارج از عرف یه به اصطلاح پاپاراتزی فضای مجازی بوده که باعت این اتفاق شده. متاسفم که برای دیده شدن دست به هر کاری می زنند. این بلاگر که معمولا در خصوص زندگی شخصی افراد سرشناس صحبت می‌کند در چند وقت اخیر چندین و چند افشاگری در مورد خانوم صکور صبور انجام داده بود و شاید این علتی بود برای اقدام به خودکشی خانوم بازیگر.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها