کد خبر: 647175
تاریخ انتشار :

نتایج قرعه کشی سایپا اعلام شد| لیست برندگان

نتایج قرعه کشی فروش فوری ۵ خودروی سایپا تا ساعاتی دیگر پس از تایید مراجع نظارتی اعلام می شود.

نتایج قرعه کشی سایپا اعلام شد| لیست برندگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قرعه کشی پیش فروش سایپا آغاز شد.پیش فروش سایپا با شرایط مناسب و مدل های جذاب. پیش فروش سایپا بدون محدودیت انجام می شود. پیش فروش سایپا با قیمت جدید انجام می شود. شرایط پیش فروش سایپا ویژه را در ادامه می خوانیم.

اعلام نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش سایپا + اسامی برندگان

با حضور نهادهای  نظارتی، قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ و همچنین اولین پیش فروش یکساله محصولات شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

 
در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۵۴ هزار و ۷۰۶ نفر شرکت کردند که ۵۰ هزار و ۴۹۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۸ هزار و ۲۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۳۶ هزار و ۴۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۳ هزار و ۵۰  دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه ساینا.اس و ۹۰۰ دستگاه وانت سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۴ هزار و ۴۱۸ نفر شرکت کردند که ۳ هزار و ۶۶۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۷ هزار و ۳۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

متقاضیانی که از خردادماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و رمز عبور ثبت‌نام ندارند.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا در پیش فروش ویژه اسفند 1400

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

قابل توجه برندگان قرعه کشی سایپا ویژه اسفند 1400

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورتیکه مشتری حداکثر 5 ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

درصورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود.

در روش پیش فروش مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ می گردد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها