کد خبر: 647396
تاریخ انتشار :

وام فوری 200 میلیون تومانی کم بهره | برای دریافت این وام کلیک کنید

در طرح جدید بانک صادرات کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تا ۲۷ اسفند ماه (نیمه شعبان ) نسبت به افتتاح حساب و تکمیل موجودی اقدام کنند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و تا سقف ۲ میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی و کسب و کارها وام و تسهیلات با سود ۴ الی ۱۲ درصدی پرداخت می شود.

وام فوری 200 میلیون تومانی کم بهره | برای دریافت این وام کلیک کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

بانک صادرات با معرفی طرحی به نام مژده به کلیه افرادی که تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ (نیمه شعبان) نسبت به افتتاح حساب و تکمیل موجودی خود اقدام نمایند تا ۲ برابر موجودی به شرط ماندگاری ۳ ماه وام و تسهیلات ارزان قیمت اعطا می کند.

نرخ سود تسهیلات برای اشخاص حقیقی ۴ درصد و سقف تسهیلات برای این افراد ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان است و برای افراد دارای کسب و کار و نیز اشخاص حقوقی سقف وام ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و با سود ۴ الی ۱۲ درصدی پرداخت می شود.

مهلت استفاده از طرح تسهیلاتی «مژده»؛ تنها تا نیمه شعبان(۲۷ اسفندماه)

فرصت افتتاح حساب و بهره‌مندی از وام جدید بانک صادرات ایران در طرح «مژده» تا نیمه شعبان (۲۷ اسفندماه) فراهم است و اشخاص حقیقی، حقوقی و صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در قالب این طرح، از فرصت دریافت تسهیلات جدید با نرخ ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد استفاده کنند.

متقاضیان و اشخاص حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب جدید در قالب طرح «مژده»  به صورت قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک/با دسته‌چک (مسدود در حساب) یا قرض‌الحسنه پس‌انداز تا ۲ برابر میزان موجودی خود تسهیلات دریافت کنند.

حداقل مدت سپرده‌گذاری در این طرح ۳ ماه است و مشتریان حقیقی می‌توانند در این طرح تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و اقساط مساوی ۳۶ ماهه و با وثیقه‌گذاری ۵۰ درصد مبلغ درخواستی، از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کنند.

فرصت افتتاح حساب جدید در این طرح تا ۲۷ اسفند ماه، نیمه شعبان و میلاد مبارک حضرت ولی عصر(عج) ادامه دارد و بهترین فرصت برای اشخاص حقیقی در استفاده از مزایای این طرح و نرخ ۴ درصدی تسهیلات آن در قالب کارت مرابحه اعتباری است.

ویژگی مهم این طرح برای اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل، سقف ۲ میلیارد تومانی تسهیلات است و این مشتریان هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه این طرح می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف ۲ میلیارد تومان و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، به سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا ۱.۵ برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها