کد خبر: 647431
تاریخ انتشار :

عکس جدید سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری به مناسبت روز جهانی زن در اینستاگرام خود عکسی از همسرش منتشر کرد

عکس جدید سپهر حیدری و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک همسر سپهر حیدری دست کمی از ستاره معصومی ندارد. همسر سپهر حیدری یکی از اولین همسران افراد مشهور بود که به نوعی تبدیل به شاخ مجازی شد. همسر سپهر حیدری قهرمان سابق تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد. همسر سپهر حیدری همچنین به مردمی که به او فحاشی می کنند واکنش نشان داد.

سپهر حیدری به مناسبت روز جهانی زن در اینستاگرام استوری جدیدی منتشر کرد که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.آرام جوینده همسر سپهر حیدری که این روزها ساکن دبی است در دبی آنلاین شاپ به راه انداخته و محصولات آرایشی بهداشتی از دبی برای مشتریان اینستاگرامی اش در ایران می فرستد. آرام جوینده همسر سپهر حیدری در این حوزه سابقه و شناخت خوبی دارد همسر سپهر حیدری زمانی که هم در ایران بود مدیریت یک سالن آرایش و زیبایی در زعفرانیه تهران را برعهده داشت در ادامه عکس به حاشیه اخیر سپهر حیدری را می بینید.

یوگرافی آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن و مهاجم سابق تیم قرمز پوش پایتخت از فعالیتهای قابل توجه این چهره خبر می دهد. آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است. فرزند بزرگ این زوج ۴ سال دارد و فزرند کوچکشان یکساله است.

تصاویر خصوصی آرام جوینده همسر سپهر حیدری مورد توجه فعالان مد قرار دارد. این چهره که از فعالان فضای مجازی است. برخی اعتقاد دارند آرام جوینده قبل از عمل چهره ای متقفاوت داشت که البته سوابق تصاویر او در فضای مجازی این موضوع را تأئید نمی کند.

این چهره که البته کار تبلیغات را نیز در صفحه خود انجام می دهد چندی پیش با گذاشتن یک استوری که در آن کیفش نمایش داده می شد موجب واکنش برخی ها شد. او در حال حاضر صاحب سالن زیبایی و ارایشگری است و به برخی چهره ی جذاب او را در ارتباط با فضای شغلی اش می دانند.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر ۲۱۸ k فالوور دارد که در هایلایت استوری هایش خبری از تبلیغات نیست.

ورزش ، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است و البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که علیرغم داشتن سالن زیبایی اما هرگز در هیچیک از پست هایش تبیلغی برای سالن آرایشی اش دیده نمی شود.

شاید جنجالی ترین پست او به انتشار فیلم تولد فرزندش بر می گردد که گویا در پاسخ به برخی ها اقدام به انتشار این فیلم کرده بود.

تصاویر و عکسهای این زوج در کنار هم نشان میدهد که ارتباطی بسیار زیبایی با هم دارند و سپهر حیدری نیز در یکی از گفتگوهایش گفته بود که همسرش بهترین رفیق اوست.

آرام جوینده کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. در اینستاگرامش، شبنم علی خانی، بهنوش بختیاری، جورجینا رودریگزر و فرنوش شیخی را دنبال می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها