کد خبر: 647513
تاریخ انتشار :

عکس جدید بهاره رهنما بدون حلقه ازدواج

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرام تصویری منتشر کرده که دست چپ را نشان می دهد. در این دست به شکل واضح مشخص است که انگشتر ازدواج دیگر وجود ندارد.

عکس جدید بهاره رهنما بدون حلقه ازدواج
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.بهاره رهنما یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.  بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

راز طلاق بهاره رهنما و حاجی لو رفت/ بهاره رهنما با این عکس عجیب سربسته طلاقش را علنی کرد!؟ +عکس خبرسازطلاق بهاره رهنما از حاجی؟

بهاره رهنما در این سال ها حواشی زیادی داشته است زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید . بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است . او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت . بهاره رهنما چند ماه گذشته پدرش را از دست داد و داغدار شد او در برنامه شام ایرانی نیز حواشی زیادی داشت و با فلور نظری و مریم امیرجلالی بحث کرد که ویدیویی از او نیز در فضای مجازی وایرال شد . رهنما در زمان زندگی مشترکش با پیمان قاسمخانی نیز حواشی ای داشت او در اکثر فیلم های همسرش ایفای نقش کرده بود .

چگونه با همسرش آشنا شد ؟

همسری که با هواپیمای شخصی برای فاتحه خوانی مزار مادرش رفته است ! امیرخسرو عباسی یک فعال اقتصادی است که به واسطه کارش با بهاره رهنما ارتباط داشت (بهاره رهنما مدل تبلیغاتی شرکتش شده بود) و بعد از مدتی که آنها به شناخت از هم رسیدن اقدام به ازدواج کردند. ازدواج بسیار جنجالی که تا الان حاشیه های آن به همراه بهاره رهنما است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها