کد خبر: 647526
تاریخ انتشار :

عکس جنجالی مهدی هاشمی با همسر جدیدش

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. در سایت مه شو به سیر تا پیاز ازد.اج مجدد مهدی هاشمی می پردازیم


عکس جنجالی مهدی هاشمی با همسر جدیدش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی هاشمی همسر سابق گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان و بازیگر سینما است. مهدی هاشمی فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود. مهدی هاشمی در سال ۱۳۵۲ در رشتهٔ هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. داریوش فرهنگ و همسر پیشین‌اش سوسن تسلیمی، از همکلاسی‌های دورهٔ دانشکدهٔ مهدی هاشمی محسوب می‌شوند که اوج همکاری آن‌ها در ساخت سریال سلطان و شبان بود. در ادامه استوری جنجالی که به تازگی مهدی هاشمی از خود منتشر کرده میپردازیم.

بیوگرافی کامل مهدی هاشمی

مهدی هاشمی با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی متولد 16 آذر 1325 در لنگرود بازیگر ، کارگردان و فیلم نامه نویس تلویزیون ، سینما و تئاتر ایران است. مهدی هاشمی سال 1352 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد و فعالیت جدی در دنیای هنر را از حدود سال 48 در تئاتر آغاز کرد.

ازدواج مهدی هاشمی و گلاب آدینه

مهدی هاشمی سال 59 زندگی مشترکش را با گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد.  ماجرای آشنایی مهدی هاشمی و گلاب آدینه به بازی در سریال سلطان و شبان به کارگردانی داریوش فرهنگ بازمیگردد که در این سریال نوستالژیک دهه 60 با هم همبازی بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها