کد خبر: 647685
تاریخ انتشار :

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 21 اسفند 1400 | اسامی برندگان و کد رهگیری

نتایج قرعه کشی مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو و همچنین مرحله دوم فروش فوق العاده ویژه مادران که از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده بود، امروز اعلام می شود.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 21 اسفند 1400 | اسامی برندگان و کد رهگیری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قرعه کشی ایران خودرو / زمان دقیق قرعه کشی ایران خودرو در اسفند ماه 1400 مشخص شد. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود.در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو ) در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر اجرایی می‌شود. موعد تحویل خودروها در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است.

اخبار جدید از قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو و همچنین مرحله دوم فروش فوق العاده ویژه مادران که از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده بود، امروز اعلام می شود.

 مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو و همچنین فروش فوق العاده ویژه مادران از سه شنبه هفته گذشته (17 اسفند) تا روز پنجشبه با عرضه سه محصول برگزار شد. در این مرحله سه خودروی پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه و قیمت قطعی عرضه شده بود.

بر اساس آمارهای اعلامی تا روز دوم ثبت نام حدود 3 میلیون نفر در این مرحله ثبت نام کرده بودند.

در طرح فروش ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم به بعدشان از 19 آبان ماه 1400 باشد، فراهم شده بود.

قرعه کشی این مرحله از فروش فوری امروز ساعت 10 صبح برگزار و نتایج مربوط به فروش فوق العاده تا بعد از ظهر امروز بر روی سایت فروش فوری ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج فروش فوری ویژه مادران پس از انجام استعلام های لازم بر روی سایت فروش اعلام می شود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

در این طرح نیز برای توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های از جمله داشتن گواهینامه و محدودیت کد ملی گذشته کماکان اجرا می‌شود.

انتخاب شدگان درطرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند، مانند روال همیشگی طرح‌های فروش فوق‌العاده، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی از میان ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط در حضور نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک از سر شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد. پس از آن نیز مشتریان پنج روز فرصت برای واریز وجه خودرو به حساب ایران‌خودرو وجود خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها