کد خبر: 647791
تاریخ انتشار :

خشم کریس رونالدو فوران کرد

کریس رونالدو به سبک خود بار دیگر جواب همه منتقدان را داد.


خشم کریس رونالدو فوران کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک درخشش حیرت انگیز کریس رونالدو مقابل تاتنهام واکنش های فراوانی را به همراه داشته است. همین هفته گذشته بود که اعلام شد کریس رونالدو از منچستریونایتد قهر کرده است. گفته شد کریس رونالدو وقتی متوجه شده که جایی در ترکیب برابر منچسترسیتی ندارد تمرین را ترک کرده و با پروازی اختصاصی به پرتغال رفته است. کریس رونالدو در این مدت انتقادات بسیار زیادی را تحمل کرد. کریس رونالدو شب گذشته همانند همیشه دهان همه را بست تا بفهمند رئیس کسیت!

سال 2022 اصلا برای کریستیانو رونالدو خوب پیش نرفته و این ستاره گلزن تنها یک بار و در دیدار مقابل برایتون موفق به گلزنی شده بود. هفته گذشته و در شرایطی که به نظر می‌رسید کریستیانو رونالدو دچار مصدومیت لگن شده، او دیدار حساس تیمش برابر منچسترسیتی را از دست داد و با سفر غیرمنتظره به لیسبون، حتی تمایلی به تماشای دربی منچستر از نزدیک نیز نشان نداد.

اما کریستیانو رونالدو امروز و بعد از غیبت برابر سیتی، در مسابقه مقابل اسپرز در ترکیب ثابت قرار گرفته و از همان ابتدا با انگیزه فراوان در زمین حاضر شد. بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در نهایت این ستاره پرتغالی موفق شد روند ناکامی خود را تمام کرده و گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 12 کریستیانو رونالدو پشت محوطه تاتنهام صاحب فرصت شده و با یک ضربه غیرقابل مهار و تماشایی به گوشه دروازه، هوگو لوریس را مغلوب کرده و موفق شد به زیبایی گل اول تیمش را وارد دروازه اسپرز کند.

ستاره پرتغالی بعد از باز کردن دروازه تاتنهام با تمام وجود فریاد زده و به سمت هواداران رفت تا نشان دهد فشار فراوانی را در روزهای اخیر تجربه کرده است. کریستیانو رونالدو که پیش از این 11 بار در لباس یونایتد موفق به گلزنی برابر اسپرز شده بود، امشب نیز این سنت را ادامه داده و ترک عادت نکرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها