کد خبر: 647803
تاریخ انتشار :

یورش فرهاد مجیدی به آخرین رکورد سال! | دربی حساس تر هر وقت دیگر شد

تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی تمام رکرودها را جابه جا کرده است.


یورش فرهاد مجیدی به آخرین رکورد سال! | دربی حساس تر هر وقت دیگر شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک تیم‌ فوتبال استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در حال حاضر با ۲۲ بازی بدون شکست، رکورددار شکست ناپذیری در طول یک فصل است. ۲۲ بازی بدون باخت شاگردان فرهاد مجیدی، با رکورد یحیی گل‌محمدی از فصل ۹۹-۱۴۰۰ تا این فصل از رقابت‌های لیگ برتر برابر است. فرهاد مجیدی این فصل تیمی ساخته که با شکست بیگانه است. فرهاد مجیدی با کمک گابریل تیمی سیستمی ایتالیایی حاکم کرده که به آن کاتاناچیو می‌گفتند. هنر دفاع کردن برای تیم فرهاد مجیدی که از ابتدای فصل می‌گفت گل نخوردن تیم برایم خیلی مهم است نقطه عطف موفقیت های آبی پوشان است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی از هفته سیزدهم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر، با ۲ بازی عقب مانده در آن دوره، توانستند ۲۰ بازی بدون شکست را پشت سر بگذارند و در پایان فصل نیز قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شوند. سرخ‌پوشان پایتخت در ادامه و در این فصل از رقابت‌ها، ۲ بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند تا نوار نباختن پرسپولیس مقابل این تیم اراکی شکسته شود.

با این وجود، استقلالی‌ها در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می‌روند و این شانس را دارند که با نباختن مقابل‌تیم پرسپولیس، یک رکورد فوق‌العاده را به نام خود ثبت کنند و با ۲۳ بازی متوالی بدون شکست از هفته اول مسابقات لیگ برتر، به دنبال یک رکورد دیگری برای سال آینده باشد که آن هم ۲۶ بازی متوالی بدون شکست پرسپولیس در لیگ ششم و هفتم است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها