کد خبر: 647826
تاریخ انتشار :

سنگ قبر زهره فکور صبور | عکس زیبای زهره فکور روی سنگ قبر قرار گرفت

از سنگ قبر زهره فکور صبور رونمایی شد.

سنگ قبر زهره فکور صبور | عکس زیبای زهره فکور روی سنگ قبر قرار گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک هفته گذشته زهره فکور صبور در منزل مسکونی خود جان سپرد. زهره فکور صبور یکی از بازیگران سرشناس و محبوب سینما و تلویزیون ایران بود. پیکر بی‌جان مرحوم زهره فکور صبور هفته گذشته در حالی در منزلش کشف شد که او 100 قرص مسکن خرده بود. زهره فکور صبور در زمان مرگ 43 سال سن داشت. پس از بررسی ها علت مرگ زهره فکور صبور، خودکشی اعلام شد و روز گذشته پس از انجام مراسم هفتم، سنگ قبر برای آن مرحوم قرار داده شد.

حدود ساعت ۲۱ (۱۰ اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها