کد خبر: 647833
تاریخ انتشار :

چرا سود سهام عدالت کمتر واریز شد | جزییات جدید از واریز سود سهام عدالت

عسگر توکلی از متغییر بودن سود سهام عدالت برای برخی سهامداران خبر داد و گفت: افرادی که سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارند، ۵۷۵ هزار تومان و مددجویان زیر پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی با برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز یک میلیون و ۸۱ هزار تومان در این ماه دریافت خواهند کرد.

چرا سود سهام عدالت کمتر واریز شد | جزییات جدید از واریز سود سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز شود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود. باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

رییس هیات مدیره تعاونی سهام عدالت کشور از متغییر بودن سود سهام عدالت برای برخی سهامداران خبر داد.

او گفت:برای کسانی که دارای سهام ۴۹۲ هزار تومانی هستند ۵۳۰ هزار تومان سود به آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

به گفته توکلی افرادی که دارای سهام عدالت ۴۵۰ هزار تومانی هستند ۴۸۰ هزار تومان سود به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

رییس هیات مدیره تعاونی سهام عدالت کشور افزود: برخی از افراد ممکن است بخشی از اوراق خود را فروخته باشند یا پاره‌ای از سهم را در اختیار داشته باشند، بنابراین ممکن است این اعداد متفاوت باشد.

او گفت: سپرده گذارانی که تاکنون شماره حساب خود را اعلام نکرده اند می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت و اعلام شماره شبای بانکی سود سهام سال‌های قبل و سال ۱۳۹۹ را دریافت کنند.

توکلی افزود: سهامدارانی که پیش‌تر اطلاعات خود را در سامانه سجام یا سایت سهام عدالت ثبت کرده بودند نیز سود خود را بر اساس میزان سپرده گذاری دریافت می‌کنند.

رییس هیات مدیره تعاونی سهام عدالت کشور گفت: دو شرکت سرمایه پذیر در مرحله اقدام به واریز سود هستند و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ۹۹ درصد سود سهامداران را از شرکت‌های دریافت کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها