کد خبر: 647854
تاریخ انتشار :

دربی اولی‌های استقلال و پرسپولیس | همه چیز آماده‌ی یک دربی جنگی!

دو تیم استقلال و پرسپولیس پنجشنبه به مصاف هم می‌روند.


دربی اولی‌های استقلال و پرسپولیس | همه چیز آماده‌ی یک دربی جنگی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ قرار داردند. بی شک بازی این هفته استقلال و پرسپولیس یکی از حساس ترین مسابقات این دو تیم در سالیان اخیر است. استقلال و پرسپولیس در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در کورس قهرمانی هستند. فاصله استقلال و پرسپولیس در جدول 6 امتیاز است و دو تیم فرم خوبی هم دارند. این دربی برای این به حساس ترین مسابقه چند سال اخیر استقلال و پرسپولیس تبدیل شده که در صورت پیروزی استقلال به نوغی تکلیف قهرمانی آبی پوشان مشخص می‌شود و در صورت پیروزی پرسپولیس این فاصله کم شده و امید ششمین قهرمانی متوالی برای سرخپوشان زنده خواهد شد.

شاید در ابتدای فصل کمتر کسی از تیم جوان فرهاد مجیدی انتظار داشت تا در لیگ بیست و یکم نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرده و هفته های متوالی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. تیمی که یکی پس از دیگری رکوردهای تاریخ لیگ برتر را می شکند و به سمت قهرمانی پیش می رود.

استقلال با فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم کم نوسان و موفق ظاهر شده و اکنون با 6 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیکترین تعقیب کننده خود یعنی پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این یک واقعیت است که سپاهان در لیگ شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و جبران فاصله 13 امتیازی با استقلال بعید به نظر می رسد

پس می توان با قاطعیت گفت که شهرآورد روز پنج شنبه استقلال و پرسپولیس، می تواند یا قهرمان لیگ را مشخص کند و یا اینکه رقابت را در هفته های باقیمانده به اوج هیجان برساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها