کد خبر: 648004
تاریخ انتشار :

عیدی ویژه دولت کی پرداخت می شود؟

به نظر می‌رسد دو واریزی دیگر در روزهای باقی مانده از امسال انجام می‌شود، یکی بسته معیشتی نوروز و دیگری عیدی بازنشستگان جامانده.

عیدی ویژه دولت کی پرداخت می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بحث میزان عیدی امسال یکی از معضل های اقتصادی دولت در پایان سال است. عیدی  هر ساله به یکی از چالشی ترین موارد آخر سال تبدیل می شود . میزان عیدی همیشه موجب نارضایتی افراد به ویژه کارکنان بخش خصوصی است. عیدی  هرساله به میزان اندکی افزایش می یابد. در ادامه به آخرین خبر از میزان افزایش عیدی می پردازیم.

اسفند ماه از نظر واریزی، شلوغ‌ترین ماه امسال بود. چرا که عیدی، سود سهام عدالت، دو یارانه نقدی و یارانه معیشتی بنزین از جمله واریزی‌های این ماه بودند.

یارانه معیشتی بنزین در روز ۹ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. مبلغ این یارانه برای هر خانوار بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان بود. دومین یارانه نیز یارانه نقدی بود که به مبلغ ۴۵ هزار تومان برای هر نفر در روز ۲۰ اسفند ماه واریز شد.

در این ماه همچنین بسیاری از شاغلین عیدی خود را گرفتند. مبلغ عیدی امسال برای بازنشستگان و کارمندان به صورت ثابت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود. همچنین مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای متاهلان و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به‌‌ازای هر فررند پرداخت شد.

جدیدترین واریزی نیز به سود سهام عدالت مربوط می‌شود. طی دو روز گذشته سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد. مبلغ این سود برای دارنده سهام ۵۳۲ هزار تومان معادل ۵۷۵ هزار تومان و برای دارنده سهام یک میلیون تومانی نیز یک میلیون و ۸۰ هزار تومان بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها