کد خبر: 648039
تاریخ انتشار :

همراهی رامبد جوان با بهاره رهنما

رامبد جوان، بهاره رهنما، نوید محمدزاده از جمله هنرمندانی بودند که در سال ۱۴۰۰ به واسطه آن‌چه خارج از پهنه هنر انجام دادند، جلب توجه بسیار کردند.

 همراهی رامبد جوان با بهاره رهنما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رامبد جوان بازیگر، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. رامبد جوان در کارنامه هنری خود فعالیت های زیادی را داشته است. رامبد جوان اکنون در برنامه خندوانه، مجری شده و در کنار سایر هنرمندان و یک شخصیت عروسکی، به مجری گری در این برنامه مشغول است. رامبد جوان در این برنامه مهمان های زیادی را از قشر های مختلف دعوت می کند و در مورد موضوعات مختلف با ان ها صحبت می کند. رامبد جوان در یکی از این برنامه ها حرفی زده که موجب نارضایتی مردم شده است. پیش از این نیز بهاره رهنما حرفی مشابه را گفته بود.

رامبد جوان که هر از گاهی به واسطه تاکیدش بر خوب بودن حالمان در «خندوانه» با انتقاداتی در فضای مجازی مواجه می‌شود، آذر ۱۴۰۰ چیزی گفت که بیش از همه تعجب‌برانگیز بود؛ او در اینستاگرامش ویدیویی تبلیغاتی منتشر و در آن به گرانی‌های اخیر اشاره کرد، اشاره‌ای که اگرچه در لحظه نخست ظَنِ همدلی با مردمِ تحت فشار را برانگیخت اما چند ثانیه بعد با اضافه شدن جمله «با توجه به افزایش هزینه‌ها، رژیم غذایی بگیرید!» به آن، گمانِ پیشین را نقش بر آب کرد.

این ویدئو که چنین آغاز می‌شد «یک آدامس خریده‌ام ۲۰ هزار تومان، پیش خودم گفتم این آدامس را چه کار کنم؟ آدامس را بندازم دور؟ نه. این را می‌جوم می‌گذارم در یخچال، دوباره از آن استفاده می‌کنم بعد می‌اندازم دور، این‌گونه هزینه‌ها را کمی کنترل می‌کنم.» و در لحظه نخست موجب می‌شد گمان کنیم نشانی از اعتراض این هنرمند به تورم موجود و تبعات آن است با پایانی که ۱۸۰ درجه با شروع متفاوت بود، در فضای مجازی با انتقاداتی گسترده مواجه شد.  

بهاره رهنما: اگر مثل من آسایش ندارید، بی‌عرضه‌اید  

آبان ۱۴۰۰ بود که بهاره رهنما از روی عرشه یک کشتی تفریحی در ترکیه، بیانیه‌ای صادر کرد که خبرساز شد.  

او که صحبت‌هایش را با مقایسه مردم ایران و چین آغاز کرد: «راز موفقیت چینی‌ها در تمام جهان این است که مردمی بسیار متحد دارند. برخلاف مردم ایران که وقتی همدیگر را می‌بینند، از هم فرار می‌کنند. نباید این‌طور باشد. باید همیار هم باشیم. باید آن حس هموطن بودن در ما زنده شود.» در ادامه چیزی گفت که برای کاربران فضای مجازی، تعحب‌برانگیز، دردناک و عصبانی‌کننده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها